Η ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ· Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ· Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ: ΌΛΑ ΣΤΟ MARKETING ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ

To Package design είναι μια παρεξηγημένη υπόθεση. Πολλοί μπορεί να πιστεύουν πως ένα προϊόν δημιουργείται μαζί με τη συσκευασία του, αυτόματα, χωρίς κάποια άλλη διαδικασία -όχι για κάποιον άλλον λόγο, αλλά γιατί δεν το έχουν σκεφτεί, ή το θεωρούν αυτονόητο, ακόμη και απέναντι στη λογική, καθώς για να χρησιμοποιήσουν το προϊόν, θα πρέπει απλά να του την αφαιρέσουν· αυτοί σίγουρα κάνουν λάθος. Άλλοι πιστεύουν πως η επιτυχία ενός προϊόντος προέρχεται μόνο και μόνο από το φαντασμαγορικό περιτύλιγμα· αυτοί ίσως και να κάνουν λάθος. Εκείνοι όμως που πιστεύουν πως πίσω από τη σχέση προϊόντος και συσκευασίας υπάρχει μια ολόκληρη φιλοσοφία, αυτοί σίγουρα δεν κάνουν κανένα λάθος. Κι εμείς, στην Artware, βρισκόμαστε στο πλευρό τους. Η συσκευασία εξυπηρετεί δύο βασικούς σκοπούς: την αισθητική και τη λειτουργικότητα, και ένα ευρυτερό νόημα: τη φιλοσοφία.

Η αισθητική χαρακτηρίζεται από την οπτική παρουσίαση του προϊόντος, και υπογραμμίζεται από την άμεση εικόνα και από το branding της επιχείρησης. Δεν είναι τυχαίες οι επιλογές του ύφους, του χρώματος, του υλικού, των περιθωρίων οπτικής έκθεσης του προϊόντος, και πολλών ακόμη παραμέτρων σε σχέση με τον τρόπο παρουσίασης που επιθυμούμε.

Η λειτουργικότητα διαμορφώνεται αποκλειστικά από τη μορφή και το υλικό και εξυπηρετεί αντίστοιχα δύο βασικότατους παράγοντες: από τη μία την πρακτική προβολή του προϊόντος και της συσκευασίας ως ένα δυναμικό σύνολο marketing και από την άλλη συμβάλλει στη διατήρηση της ποιότητας του ίδιου του προϊόντος.

Στην Artware δημιουργούμε μια ολοκληρωμένη ταυτότητα για το προϊόν σας, επενδύοντάς το με τη φιλοσοφία που θα αναδείξει την ποιότητα του περιεχομένου και τη μοναδικότητά του. Και μιλώντας για μοναδικότητα, ας καταρρίψουμε και τον τελευταίο μύθο: Δεν υπάρχει μία καθολική συνταγή επιτυχίας στη συσκευασία· κάθε project ακολουθεί τον δικό του ξεχωριστό δρόμο δημιουργίας.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Έρευνα ανταγωνισμού
Το πρώτο βήμα αποτελείται από την εις βάθος έρευνα των ειδικών χαρακτηριστικών και την παρουσία του ανταγωνισμού στην αγορά. Σε αυτό το στάδιο θα καταγραφούν τα γενικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της ίδιας κατηγορίας και θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συγκρητική προσέγγιση, ώστε να διασφαλιστεί η μοναδική παρουσίαση των πλεονεκτημάτων του δικού σας προϊόντος έναντι των υπολοίπων.
Ανάλυση και εξειδίκευση
Με στόχο τη διασφάλιση του επιτυχημένου σχεδιασμού συσκευασίας, το δεύτερο βήμα αφιερώνεται αποκλειστικά στην δημιουργία της μοναδικής στρατηγικής σχεδιασμού και προβολής του προϊόντος μέσω της συσκευασίας. Με το στάδιο αυτό, το τελικό αποτέλεσμα θα εξυπηρετεί αφενός τη λειτουργικότητα της συσκευασίας και αφετέρου την ανάδειξή του με τον καλύτερο τρόπο παρουσίασης.
Σχεδιασμός συσκευασίας
Το τρίτο και τελευταίο στάδιο είναι το καθαρό κομμάτι του σχεδιασμού. Λαμβάνοντας υπ’ όψη το brand της εταιρείας και τα δεδομένα των δυο προηγούμενων βημάτων, στην Artware μπορούμε και είμαστε ικανοί να δημιουργήσουμε τη συσκευασία εκείνη που θα πληροί όλες τις προϋποθέσεις της επιτυχίας.
Επίβλεψη παραγωγής - εκτύπωσης
Ποιός θα μπορούσε να εγγυηθεί καλύτερα την εφαρμογή του σχεδίου πέρα από τον ίδιο τον σχεδιαστή; Στην Artware έχουμε τη δυνατότητα να φροντίσουμε το αψεγάδιαστο αποτέλεσμα της εκτύπωσης και της εφαρμογής της συσκευασίας, επιβλέποντας της διαδικασία παραγωγής και εκτύπωσης. Με την ολοκλήρωση αυτού του τελικού βήματος, παραδίδουμε το προϊόν έτοιμο να κινηθεί με επιτυχία στον χώρο της αγοράς.

ΣΥΧΝΕΣ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
#FAQ

Γιατί ο σχεδιασμός της συσκευασίας είναι τόσο σημαντικός για το προϊόν μου;

Η συσκευασία στην πραγματικότητα αποτελεί επένδυση, με κάθε σημασία της λέξης. Είναι η ουσιαστική εφαρμογή της στρατηγικής του marketing, ένα μέσο διατήρησης της ποιότητας του προϊόντος σας, ένα ουσιαστικό συστατικό του branding και η εικόνα της οπτικής πρόσληψης του προϊόντος από τον καταναλωτή· έτσι καλό θα ήταν να έχουμε στο μυαλό πως το marketing στην πραγματικότητα είναι μια μάχη της πρόσληψης και όχι της ουσίας του προϊόντος.

Πόσο θα μου κοστίσει η σχεδίαση της συσκευασίας;

Αυτή είναι μία ερώτηση η απάντηση της οποία εξαρτάται αποκλειστικά από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε περίπτωσης. Θα ήταν καλό να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2510 223879 και θα χαρούμε να συζητήσουμε μαζί σας τις λεπτομέρειες των αναγκών του προϊόντος σας.

Εσείς τυπώνετε το τελικό προϊόν;

Εμείς είμαστε αυτοί που σχεδιάζουν τη συσκευασία του προϊόντος σας· όμως συνεργαζόμαστε με πιστοποιημένους τυπογράφους, οι οποίοι μπορούν να εκτυπώσουν το τελικό προϊόν της συσκευασίας σας. Έτσι, μπορούμε να επιβλέψουμε την τύπωση και την παραγωγή, βελτιστοποιώντας το αποτέλεσμα.

Τί είδους συσκευασίες μπορείτε να σχεδιάσετε;

Κάθε προϊόν αποτελεί και μια ξεχωριστή πρόκληση. Μπορείτε να μας δώσετε κάθε είδους υλικό, σχήμα και μέγεθος. Εμείς εξειδικευόμαστε στο να ανταποκρινόμαστε σε όλες τις απαιτήσεις του προϊόντος και μπορούμε να το παρουσιάσουμε αναδεικνύοντας τα μοναδικά του χαρακτηριστικά μέσα από τον σχεδιασμό της συσκευασίας του.

Ποιός είναι υπεύθυνος για την αναγραφή όλων των υποχρεωτικών δεδομένων στη συσκευασία;

Σε αυτό η ευθύνη βαραίνει και τους δύο. Θα πρέπει να είμαστε σίγουροι πως έχουμε πάρει από εσάς κάθε υποχρεωτικό προς αναγραφή στοιχείο, και εμείς από την πλευρά μας θα φροντίσουμε να αναγράφονται με τον σωστό τρόπο όλα αυτά τα απαραίτητα στοιχεία στη συσκευασία.

Πότε θα είναι έτοιμη η συσκευασία για το προϊόν μου;

Και πάλι, η απάντηση στην ερώτηση αυτή εξαρτάται αποκλειστικά από τις απαιτήσεις και τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους προϊόντος. Θα ήταν καλό να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2510 223879 και θα χαρούμε να συζητήσουμε μαζί σας τις λεπτομέρειες των αναγκών του προϊόντος σας.

Το προσωπικό μου / Ο ανιψιός μου / Ένας φίλος μου είναι καλός στο σχέδιο και έτσι έχω ένα σχεδιάγραμμα για τη συσκευασία που θέλω. Μπορείτε να το τυπώσετε ή να το προσαρμόσετε για μένα;

Ας σημειώσουμε αρχικά πως δεν είμαστε εδώ για να κάνουμε εκτυπώσεις· αλλά ας το σκεφτούμε λιγάκι παραπάνω. Κι εγώ έχω έναν φίλο που ασχολείται από μικρό παιδί με τα αυτοκίνητα, και το έχει κάνει και ως επάγγελμα. Αν μου πει πως μπορεί να μου διορθώσει ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, θα τον εμπιστευθώ με κλειστά μάτια. Αλλά αν προσφερθεί να μου κάνει τη φορολογική δήλωση, επειδή μια φορά την έκανε για κάποιον δικό του, μάλλον θα το αποφύγω. Ένα λάθος, σε κάτι τόσο σημαντικό, θα μπορούσε να κοστίσει τουλάχιστον αρκετά χρήματα. Επειδή κάποιος σας προσφέρει δωρεάν εργασία, αυτό δεν σημαίνει ότι πάντα θα είναι και ποιοτική. Ειδικά δε, αν αυτή η εργασία δεν αποτελεί και το επάγγελμά του, ή αν απλώς διαθέτει λίγη σχετική εμπειρία.

Είναι καλό να έχετε μια ιδέα για το δικό σας προϊόν, και, ναι, το να έχεις μια ιδέα βοηθάει πολύ, αλλά όχι σε αυτή την περίπτωση. Αφήστε μας να δημιουργήσουμε την καταλληλότερη συσκευασία και να σχεδιάσουμε τα μοναδικά χαρακτηριστικά, τα οποία ταιριάζουν αποκλειστικά στο προϊόν σας και το αναδεικνύουν με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο.

Πώς ξεκινάμε;

Αν ενδιαφέρεστε για τον σχεδιασμό της νέας συσκευασίας του προϊόντος σας, τότε όλα είναι πολύ απλά. Καλέστε άμεσα το τμήμα σχεδιασμού της Artware στο 2510 223879. Είναι ειλικρινά χαρά μας να συζητήσουμε μαζί όλες τις ανάγκες σας και θα συνεργαστούμε ώστε να συγκεντρώσουμε όλα τα απαιτούμενα δεδομένα. Μόλις συμφωνήσουμε, ξεκινάμε αμέσως τον σχεδιασμό και μαζί και τη συνεργασία μας.

Η επιχείρησή μου δεν βρίσκεται στην ίδια πόλη με εσάς. Θα μπορούσατε όμως να αναλάβετε τη δημιουργία της συσκευασίας για το προϊόν μου;

Μα φυσικά! Αναλαμβάνουμε τον σχεδιασμό συσκευασιών για επιχειρήσεις σε πανελλαδική, καθώς και σε διεθνή βάση.

Ο λόγος που επέλεξα να συνεργαστώ με την Artware ήταν
ο επαγγελματισμός και η σοβαρότητά της. Θέλω να ευχαριστήσω
και να συγχαρώ όλο το team της Artware για την πολύ συνεπή,
ολοκληρωμένη και άμεση συνεργασία, σε όλους τους τομείς.

Alumik - Δημήτριος Μιχαηλίδης

Ο λόγος που επέλεξα να συνεργαστώ με
την Artware ήταν ο επαγγελματισμός και
η σοβαρότητά της. Θέλω να ευχαριστήσω
και να συγχαρώ όλο το team της Artware
για την πολύ συνεπή, ολοκληρωμένη και
άμεση συνεργασία, σε όλους τους τομείς.

Alumik - Δημήτριος Μιχαηλίδης

Ο λόγος που επέλεξα να συνεργαστώ με την Artware ήταν ο επαγγελματισμός
και η σοβαρότητά της. Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ όλο το team της
Artware για την πολύ συνεπή, ολοκληρωμένη και άμεση συνεργασία, σε όλους
τους τομείς.

Alumik - Δημήτριος Μιχαηλίδης

Όταν αποφάσισα να ξεκινήσω το project για τον σχεδιασμό επικοινωνίας της ΣΤΥΛΚΟ Α.Ε., ήξερα πως είχα ήδη βρει στην Artware τον κατάλληλο σύμβουλο και συνεργάτη.

ΣΤΥΛΚΟ Α.Ε. - Στυλιανός Κοθάλης

Aπό το πρώτο κιόλας ραντεβού, η ομάδα της Artware που συνάντησα κέρδισε απόλυτα την εμπιστοσύνη μου.

Οινοποιία Τσικρικώνη - Θεόδωρος Τσικρικώνης

Η Artware μας έκανε να αντιληφθούμε την αξία της εικόνας και του branding. Τα προϊόντα από μόνα τους, όσο καλά κι αν είναι, πρέπει να παρουσιάζονται σωστά. Μας εντυπωσίασε η διαθεσιμότητα όλων των συνεργατών, όπως και η μόνιμη καλή τους διάθεση. Φυσικά και θα προτείναμε την Artware! Το κάναμε ήδη και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Είμαστε τυχεροί που σας γνωρίσαμε!

Τάσος Grill Bar

Έχετε την εξαιρετική ιδέα;
Θα ήταν χαρά για εμάς να σας βοηθήσουμε στο να επικοινωνήσετε
με τον καλύτερο τρόπο τις αξίες και τη φιλοσοφία σας!