fbpx
Scroll to top
Που θα μας βρείτε
Αριστοτέλους 13
Καβάλα, 65 403
Επικοινωνήστε
info@artware.gr
+30 2510 22 38 79

Thiral

Η εταιρεία Thiral -πρωτοπόρος στον χώρο του σχεδιασμού και της παραγωγής πάνελ αλουμινίου, σήτας και συστημάτων εξωτερικής πόρτας από το 1993- απευθύνθηκε στην Artware για τη δημιουργία μιας νέας ιστοσελίδας, με ξεκάθαρη επικοινωνιακή τακτική και στοχευμένο ποιοτικό περιεχόμενο. Για τον λόγο αυτό, η Artware αναλώθηκε στη σχεδίαση ενός εξατομικευμένου ιστοτόπου, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, τα οποία στοχεύουν στην ανάδειξη της ίδιας της εταιρείας, αλλά κυρίως στην εξειδικευμένη παρουσίαση των ίδιων των προϊόντων.

Visit Website
Task

Το σύνολο του προσωπικού της Artware απασχολήθηκε επί 500 και πλέον εργάσιμες ώρες για τον επικοινωνιακό σχεδιασμό, τη σχεδίαση, τη δημιουργία περιεχομένου και την ανάπτυξη της νέας ιστοσελίδας της Thiral. Το αποτέλεσμα αυτής της δημιουργίας ήταν η σχεδίαση και ανάπτυξη 20+ σελίδων του ιστοτόπου, μη συμπεριλαμβανομένων των προϊόντικών σελίδων, ο σχεδιασμός 25+ custom εικονιδίων για τις ανάγκες των προϊόντων, καθώς και η συγγραφή 10.000+ λέξεων ποιοτικού περιεχομένου και παρουσίασης προϊόντων.

  • Στρατηγική

    Εφαρμογή Εταιρικής Ταυτότητας, Στρατηγική UX, Σχεδίαση Ιστοσελίδας, Στοχευμένο Μάρκετινγκ, Έρευνα

  • Σχεδιαση

    Σχεδιασμός UI / UX, Καλλιτεχνική Διεύθυνση

  • Περιεχόμενο

    Συγγραφή & Επεξεργασία Περιεχομένου, Επεξεργασία Φωτογραφιών

  • Πελάτης

    Thiral

Thiral.gr

Στοχεύοντας στην απόλυτη παρουσίαση

Η διαμόρφωση της ιστοσελίδας, αλλά και ο τρόπος δημιουργίας και παρουσίασης του περιεχομένου έχουν ως στόχο την ανάδειξη της φιλοσοφίας της εταιρείας, μέσα από ένα ανανεωμένο επικοινωνιακό προφίλ, αλλά κυρίως την παρουσίαση των προϊόντων της με τον πλέον ολοκληρωμένο τρόπο, αναδεικνύοντας τα πραγματικά χαρακτηριστικά.
Μέσω της ολοκληρωμένης παρουσίασης η ιστοσελίδα στοχεύει στην άμεση επικοινωνία του περιεχομένου με τον επισκέπτη, κάνοντας άμεσα γνωστό το ευρύτατο φάσμα των προϊόντων της εταιρείας, επιτυγχάνοντας παράλληλα την διεύρυνση του πλήθους άμεσων επαφών με το στοχευμένο ακροατήριο της αγοράς.

Τα προϊόντα στο προσκήνιο

Σχεδιασμός με γνώμονα το προϊόν

Από την πρώτη στιγμή που ο επισκέπτης θα βρεθεί στη νέα αρχική σελίδα της Thiral, βρίσκεται ήδη ανάμεσα στα προϊόντα και τις περιγραφές τους. Η ίδια η δομή της αρχικής τον κατευθύνει να ανακαλύψει όλο και περισσότερα χαρακτηριστικά, με άμεση αναφορά και στα υπόλοιπα προϊόντα που θα μπορούσε να συνδυάσει. Έτσι, μέσα από την αμεσότητα, όλες οι βασικές πληροφορίες είναι πρακτικά διαθέσιμες και εύκολα προσβάσιμες, χωρίς όμως να κατακλύζουν το βλέμμα του επισκέπτη, εξασφαλίζοντας έτσι την απρόσκοπτη κάθετη περιήγηση.

Ο σχεδιασμός υπακούει στη λειτουργικότητα

Προσαρμοσμένες πινελιές

Το ειδικά σχεδιασμένο μενού της ιστοσελίδας περιλαμβάνει ένα ειδικά διαμορφωμένο υπομενού, στο οποίο το πλήθος των κατηγοριών των προϊόντων παρουσιάζεται και μέσω των custom εικονιδίων του. Δεν είναι τυχαία άλλωστε η υποκατηγοριοποίησή τους και η παράθεσή τους μέσα από ομάδες κοινών χαρακτηριστικών. Όσο για τις εσωτερικές σελίδες των προϊόντων, αυτές περιλαμβάνουν την απαιτούμενη μεγάλη ποσότητα πληροφοριών, τόσο με τη μορφή εκτενών κειμένων, όσο και με τη γραφηματική και γραφιστική παράθεσή τους.

Περισσότερα εικονίδια μεγαλύτερη στόχευση

Δημιουργία Πρωτότυπων Εικονιδίων

Μια ιστοσελίδα, η οποία προσανατολίζεται στην ολοκληρωμένη προβολή των προϊόντων της επιχείρησης, σαφώς και θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία θα αναδεικνύουν το προϊοντικό κομμάτι της. Έτσι, η παράθεση της πληροφορίας δεν γίνεται μόνο μέσω κειμένου και φωτογραφίας, αλλά και μέσω των γραφικών στοιχείων που συνοδεύουν τα προϊόντα.

Για τον λόγο αυτό σχεδιάστηκαν και βρήκαν εφαρμογή πάνω από 25 μοναδικά και αποκλειστικά εικονίδια, τα οποία πέρα από την εικαστική παρουσίαση έχουν και επεξηγηματικό ρόλο στην ανά κατηγορία παράθεση των χαρακτηριστικών των προϊόντων. Τα εικονίδια αυτά συνοδεύουν τα προϊόντα τόσο στο σύνολο των σελίδων τους, όσο και στο πρωτότυπο μενού περιήγησης.

Δημιουργία περιεχομένου

Στοχευμένο, φιλικό προς το μάρκετινγκ και κυρίαρχο

Από την ιστοσελίδα όμως αυτή δεν θα μπορούσε να απουσιάσει και η δημιουργία ποιοτικού και περιγραφικού πρωτότυπου περιεχομένου. Στόχος μας ήταν ο επισκέπτης της ιστοσελίδας να βρίσκει το σύνολο των πληροφοριών των προϊόντων για τα οποία ενδιαφέρεται, καθώς προχωράει σε βάθος προς τα ίδια τα προϊόντα. Έτσι η προσπέλαση 10.000+ λέξεων καθαρής πληροφορίας και ποιοτικού περιεχομένου είναι ευχάριστη, καθώς η εμβάθυνση σε αυτή αποτελεί αποκλειστική επιλογή του ίδιου επισκέπτη, σύμφωνα με τη δική του εστίαση.
Αυτή η προσέγγιση βοηθάει τον επισκέπτη να εστιάσει την προσοχή του ακριβώς στο ζητούμενο της επιθυμίας του, χωρίς να βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα πλήθος πληροφοριών τις οποίες δεν έχει ζητήσει να δει. Κάθε κατηγορία είναι ολοκληρωμένη με τέτοιον τρόπο ώστε να προσφέρει τη συνολική εισαγωγή στην προϊοντική ενότητα, ενώ κάθε υποκατηγορία συμπληρώνει όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου προϊόντος, ή της αντίστοιχης προϊοντικής ομάδας, προσφέροντας το πλέον εξειδικευμένο περιεχόμενο πληροφοριών.

Στατιστικά

Η ιστοσελίδα της Thiral σε αριθμούς

Προσαρμοσμένες σελίδες 0
Προσαρμοσμένες σελίδες

Η εταιρεία, τα προϊόντα, οι υπηρεσίες και όλο το σχετικό περιεχόμενο φιλοξενούνται στη πρωτότυπη και προσαρμοσμένη υποσελίδα τους, πλήρως φιλτραρισμένα και κατηγοριοποιημένα.

λέξεις περιεχομένου 0
λέξεις περιεχομένου

Το ποιοτικό περιεχόμενο έχει σημασία, επομένως όλες οι πληροφορίες για την εταιρεία και τα προϊόντα της αποτελούν εργαλείο για την αποτελεσματικότερη επικοινωνία της πληροφορίας.

Πρωτότυπα εικονίδια 0
Πρωτότυπα εικονίδια

Για τις ανάγκες της πληρέστερης και περιεκτικότερης παρουσίασης των προϊόντων, υπογραμμίζοντας τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές.

Εργάσιμες ώρες 0
Εργάσιμες ώρες

Ο χρόνος έχει σημασία, και η Thiral είχε το μερίδιο του λέοντος, λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις ενός έργου που περιλαμβάνει περισσότερα από 800 προϊόντα.

Τι δημιουργήσαμε

Υπηρεσίες

01.

Έρευνα & Ανάλυση

Η ποσότητα των προϊόντων και η εξαιρετικά απαιτητική φύση του έργου προϋπέθεταν την ιδιαίτερη αφοσίωσή μας στην έρευνα και την ανάλυση των δεδομένων, για την τέλεια σχεδίαση, ανάπτυξη και επικοινωνία.

03.

Βελτιστοποίηση

Το SEO, το SSL, η ανταπόκριση και η συμβατότητα με κάθε τύπο συσκευής, μας οδήγησαν στην εξατομικευμένη σχεδίαση και την καθαρή ανάπτυξη της νέας ιστοσελίδας της Thiral.

02.

Δημιουργία πρωτότυπων γραφικών

Δημιουργία πλήθους εικονιδίων, σχεδίων και εικόνων για την ολοκληρωμένη παρουσίαση των προϊόντων και των προδιαγραφών τους.

04.

Επεξεργασία φωτογραφιών

Η επεξεργασία του οπτικού υλικού ήταν απαραίτητη για την ομοιόμορφη και πλήρη παρουσίαση των προϊόντων.

Ας ξεκινήσουμε

Έτοιμοι για συνεργασία;