fbpx
Scroll to top
Που θα μας βρείτε
Αριστοτέλους 13
Καβάλα, 65 403
Επικοινωνήστε
info@artware.gr
+30 2510 22 38 79

Μυλωνάς

Όταν μία πραγματικά εκτεταμένη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών αποτελεί βασική παράμετρο της σχεδίασης και ανάπτυξης μιας ιστοσελίδας, τότε η πρόκληση φτάνει στα υψηλότερα επίπεδα της πολυπλοκότητάς της. Όμως, η επιτυχία είναι αποτέλεσμα μιας γνώριμης στρατηγικής για την Artware. Ο λόγος για τη δημιουργία της νέας ιστοσελίδας της εταιρείας ηλεκτρολογικού εξοπλισμούς Μυλωνάς Ο.Ε., μιας εταιρείας η οποία διαθέτει ένα μεγάλο πλήθος προϊόντων ηλεκτρικού εξοπλισμού, αυτοματισμού και φωτισμού, τόσο σε ιδιώτες για οικιακή χρήση όσο και σε επαγγελματίες και βιομηχανικές μονάδες μεγάλης κλίμακας. Βάση της δημιουργίας αποτέλεσαν προς τούτοις η εκτεταμένη μελέτη και έρευνα σχετικά με το υλικό, τον κλάδο και τον ανταγωνισμός, καθώς επίσης και η εξειδικευμένη προεργασία σχετικά με τα προϊόντα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες..

Visit Website
Task

Κύριος στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μία ιστοσελίδα, η οποία θα αντικατοπτρίζει τις αρχές και τα χαρακτηριστικά της εταιρείας, μέσω του σχεδίου, του περιεχομένου και της ανάπτυξης, ενώ παράλληλα θα φιλοξενεί την παρουσίαση όλων των διαθέσιμων προϊόντων, ακόμη και μέσω ολοκληρωμένων καταλόγων pdf, σε ειδικά διαμορφωμένες υποσελίδες. Μία από τις πιο σημαντικές παραμέτρους σε κάθε στάδιο της σχεδίασης και της ανάπτυξης ήταν η ελαχιστοποίηση της συμμετοχής του πελάτη, σεβόμενοι τον χρόνο και την απρόσκοπτη επαγγελματική δραστηριότητά του.

  • Στρατηγική

    επωνυμία, στρατηγική UX, ανάπτυξη ιστοσελίδας

  • Σχεδίαση

    UI / UX Design, καλλιτεχνική διεύθυνση

  • περιεχόμενο

    συγγραφή & επεξεργασία περιεχομένου, φωτογράφιση

  • Πελάτης

    Μυλωνάς Ο.Ε.

mylonaoe.gr

Αξιολόγηση των δεδομένων

Ένα ευρύ φάσμα πελατών και ένα αντίστοιχα ευρύ φάσμα προϊόντων απαιτούν, αφ’ ενός τη στοχευμένη επιλογή και δημιουργία περιεχομένου που θα απευθύνεται, γενικά αλλά και ξεχωριστά, σε όλους, και, αφ’ ετέρου, την εκτεταμένη καταλογογράφηση, επεξεργασία και κατηγοριοποίηση των προϊόντων, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η εύκολη και κατανοητή για τον επισκέπτη περιήγηση στο σύνολο ενός τεράστιου όγκου πληροφοριών.

Μια βάση δεδομένων με περισσότερα από 1200 προϊόντα

Σχεδιασμός και ανάπτυξη με άξονα το ίδιο το προϊόν

Περισσότερα από 1.200 προϊόντα εμπίπτουν σε ένα σύνολο εξειδικευμένων κατηγοριών και υποκατηγοριών, στο νέο της εταιρείας Μυλωνάς Ο.Ε., μέσω έξυπνου και πλήρως λειτουργικού φιλτραρίσματος, το οποίο στοχεύει στην άμεση και ολοκληρωμένη παροχή των εξειδικευμένων πληροφοριών που χρειάζεται ο επισκέπτης Ένας καθαρός σχεδιασμός, με βάση τα στοιχεία και τη φιλοσοφία της εταιρικής ταυτότητας, κατευθύνει τους επισκέπτες στο συγκεκριμένο προϊόν που επιθυμούν, προσφέροντας παράλληλα και τη δυνατότητα εύκολου εντοπισμού όλων των σχετικών επιμέρους προϊόντων που μπορεί να χρειάζονται.

Εστίαση στο μάρκετινγκ

Με στόχευση σε
B2B & B2C.

Ένα μεγάλο μέρος των ενεργών, αλλά και εν δυνάμει, πελατών της εταιρείας Μυλωνάς Ο.Ε., αποτελείται από επαγγελματίες στον τομέα των ηλεκτρολογικών εργασιών, αλλά και από εταιρείες -κάθε μεγέθους και συναφούς κλάδου- που αναζητούν εξειδικευμένο ηλεκτρικό εξοπλισμό, με ακρίβεια παραμέτρων, ποιότητα και συμβατότητα. Για τον λόγο αυτό, τόσο το B2C όσο και το B2B μέρος της δραστηριότητας της εταιρείας παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα με απόλυτη σαφήνεια, μέσω των προδιαγραφών και της εξειδίκευσης, έτσι ώστε οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος μπορεί εύκολα και άμεσα να έχει πρόσβαση στις εξειδικευμένες σελίδες προϊόντος, κατηγορίας ή υπηρεσίας που αναζητά.