SCROLL TO TOP

Μπούμπας – Σχεδίαση eShop

Η σχεδίαση eshop για ένα κρεοπωλείο, είναι πάντοτε μία πρόκληση από μόνη της. Και πράγματι, όταν πρέπει να σχεδιάσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για ένα κρεοπωλείο με σχεδόν έναν αιώνα παράδοσης και εμπειρίας, τότε τα δεδομένα του web design γίνονται ακόμη πιο σύνθετα ως προς τις παραμέτρους τους.

Η σχεδίαση eshop για την εταιρεία Μπούμπας Κρέατα Ηπείρου έπρεπε να ισορροπήσει ανάμεσα στη σημαντική ιστορία και στη σύγχρονη οπτική που χαρακτηρίζουν την ίδια την επιχείρηση. Έτσι, η ποιότητα της παράδοσης που συνδέεται με το όνομα, δένει με τα σύγχρονα χαρακτηριστικά της εμφάνισης στο eshop και μαζί δημιουργούν μία σταθερή ταυτότητα που αντικατοπτρίζεται τόσο στη δομή του ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και στα δομικά στοιχεία του ενσωματωμένου ecommerce marketing.

Visit website

κατασκευή-eshop-μπούμπας-κρεοπωλείο

Σχεδιάζοντας ένα αισθητικά ολοκληρωμένο eshop

Για τη σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος, σημαντικό ρόλο έπαιξαν τα δομικά και αισθητικά στοιχεία της εταιρικής ταυτότητα, αλλά και ο οπτικός κώδικας επικοινωνίας του ecommerce marketing. Έτσι, το eshop δημιουργήθηκε εικαστικά μέσα από τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας, την αισθητική της φιλοσοφίας της επιχείρησης, αλλά και την ταυτότητα των ίδιων των προϊόντων, στοχεύοντας στην ολοκληρωμένη επικοινωνία των ποιοτικών χαρακτηριστικών και σύμφωνα πάντα με τους στόχους της στρατηγικής επικοινωνίας.

Eshop web design με τα προϊόντα σε πρώτο πλάνο

Σε ένα eshop τα προϊόντα βρίσκονται πάντοτε στο επίκεντρο. Το ζητούμενο είναι όμως να παρουσιάζονται με τον σωστό τρόπο εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος. Έτσι, για τη σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας Μούμπας Κρέατα Ηπείρου, η φύση των προϊόντων, η εικόνα τους και η ιδανική παρουσίασή τους έπαιξαν καθοριστικό ρόλο τόσο στη σχεδίαση των προϊοντικών σελίδων του eshop, όσο και των σημείων παρουσίασής τους στην αρχική σελίδα, αλλά και στις σελίδες των προϊοντικών κατηγοριών, με στόχο τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης ιστοσελίδας ecommerce που εξυπηρετεί την επικοινωνία των πωλήσεων μέσα από την ποιότητα της παρουσίασης του περιεχομένου.

Τα προϊόντα σύμφωνα με τη σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος, παρουσιάζονται μέσα από την αισθητική που καθορίζει η στρατηγική του Marketing. Ο κώδικας οπτικής επικοινωνίας ανταποκρίνεται πλήρως στα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου κοινού στόχευσης. Αισθητική του εκλεκτού και ποιοτικού, κομψότητα, αλλά και αυθεντική ποιότητα, υπογραμμίζονται από την καθαρότητα του eshop web design και μεταφέρουν στον επισκέπτη την επιθυμία της επιλογής.

Eshop web design με οδηγό το Brand

Για τη σχεδίαση ενός eshop η συνάφειά του με τα οπτικά δεδομένα της εταιρείας είναι πάντοτε ένα σημαντικό κομμάτι της επικοινωνίας της. Για το ίδιο το ηλεκτρονικό κατάστημα όμως, δεν είναι απλώς θέμα Marketing. Είναι μία βάση, η οποία μπορεί να αποτελέσει έμπνευση και για την εικαστική και αισθητική ταυτότητα των σελίδων του eshop και να επικοινωνήσει άμεσα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του brand στον επισκέπτη της ιστοσελίδας ecommerce.

κατασκευή-eshop-μπούμπας-κρεοπωλείο

Eshop και προϊοντικές κατηγορίες

Η εταιρεία Μπούμπας Κρέατα Ηπειρού δεν είναι απλώς μία εταιρεία εμπορίας ποιοτικών κρεάτων. Είναι μία ολοκληρωμένη επιχείρηση με εκλεκτά προϊόντα διάφορων κατηγοριών, που μπορούν να συνοδεύσουν με απόλυτο τρόπο τις επιλογές των κρεάτων της.

Για τον λόγο αυτόν, η έξυπνη κατηγοριοποίηση των προϊόντων εντός του ηλεκτρονικού καταστήματος ήταν αναγκαία, όχι μόνο για την ιδανική παρουσίασή τους, αλλά και για τη σωστή καθοδήγηση του επισκέπτη να βρει εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα της επιλογής του. Το ίδιο προέβλεψε το web design και για το επικοινωνιακό περιεχόμενο, με τις εταιρικές υποσελίδες παρουσίασης στο eshop, το blog, τα ambassador pages, τις οδηγίες και τις προτεινόμενες συνταγές.

κατασκευή-eshop-μπούμπας-κρεοπωλείο

Αρχιτεκτονική περιεχομένου eshop

Η δομή του ηλεκτρονικού καταστήματος σχεδιάστηκε με γνώμονα τη σωστή ιεράρχηση του περιεχομένου, σύμφωνα με δύο άξονες: α. Μέσα από την επικοινωνιακή στρατηγική και β. Σύμφωνα με την προτιμότερη παρουσίαση μέσα από τα μάτια του επισκέπτη του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος καθορίζει με αυτόν τον τρόπο τη σωστή επικοινωνιακή παρουσίαση του περιεχομένου. Από την αρχική σελίδα, με την άμεση προβολή της ταυτότητας, με οπτικοακουστικά μέσα, στην προβολή των προϊόντων, και από εκεί στην επικοινωνία μέσω κειμένου των ποιοτικών χαρακτηριστικών. Αντίστοιχα και οι προϊοντικές, αλλά και οι σελίδες περιεχομένου του eshop, ακολουθούν τη δομή που μπορούν να δώσουν στον επισκέπτη με τον πλέον επικοινωνιακό και άμεσο τρόπο την πληροφορία, οδηγώντας τον είτε στην αγορά, είτε στην ολοκληρωμένη αφομοίωση του περιεχομένου.

κατασκευή-eshop-μπούμπας-κρεοπωλείο
κατασκευή-eshop-μπούμπας-κρεοπωλείοκατασκευή-eshop-μπούμπας-κρεοπωλείο
κατασκευή-eshop-μπούμπας-κρεοπωλείο