fbpx
Scroll to top
Που θα μας βρείτε
Αριστοτέλους 13
Καβάλα, 65 403
Επικοινωνήστε
info@artware.gr
+30 2510 22 38 79

Κλήρος

Η σχεδίαση συσκευασίας αποτελεί μια πρακτική και ταυτόχρονα δημιουργική πρόκληση, που οφείλει να ανταποκρίνεται στο μέγιστο και στις δύο αυτές παραμέτρους, αναδεικνύοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προϊόντος, ενώ παράλληλα το προστατεύει με τον πλέον τέλειο τρόπο. . Στην περίπτωσή μας, ένα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο από το νησί της Θάσου, βρισκόταν σε αναζήτηση συσκευασίας και ονόματος.

Task

Η Artware αποδέχθηκε τις δύο αυτές προκλήσεις του packaging και του branding, ξεκινώντας έτσι τη διαδικασία μελέτης των ποιοτικών χαρακτηριστικών του προϊόντος, αλλά και των δεδομένων του ανταγωνισμού. Η ονομασία, η ετικέτα και το εικαστικό περιεχόμενό της θα έπρεπε να αποτελούν ένα συνολικό προϊόν το οποίο θα βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με την ταυτότητα και τη φιλοσοφία του προϊόντος, οδηγώντας το στην πρώτη θέση του ανταγωνισμού.

  • Στρατηγική

    Ταυτότητα Προϊόντος, Φιλοσοφία, Μάρκετινγκ

  • Σχέδιο

    Artistic Legacy, Επικοινωνία ταυτότητας, Επαυξημένη Προσαρμοστικότητα

  • Πελάτης

    Kliros

Η φιλοσοφία πίσω από το εμπορικό σήμα

Με άμεση ρίζα του τη λέξη «κλῆρος», το όνομα του προϊόντος επιλέχθηκε με στόχο να περιγράψει ένα σύνολο από νοηματικά χαρακτηριστικά που του αποδίδονται, όπως το άγγιγμα της μοίρας, την τύχη, το κληροδότημα, το αγροτεμάχιο, αλλά και το μυθολογικό υπόβαθρο που το συνδέει στους αγρούς με τη μυθική παρουσία της αρχαιοελληνικής θεάς της γεωργίας, της Δήμητρας. Έτσι, μέσα από το ίδιο το όνομα εισέρχονται τα νοήματα που συνθέτουν την αξία του ίδιου του προϊόντος, η διαχρονική σημασία του, αλλά και η αγνότητά του, όπως αυτή προδίδεται από τον τρόπο παραγωγής του, δηλαδή την εν ψυχρώ εξαγωγή του από τον καρπό της ελιάς, από το δέντρο εκείνο, το οποίο τόσο χαρακτηριστικά μεγαλώνει βαθιά ριζωμένο στη γη, την ιστορία και την ταυτότητα ενός τόπου.

Είμαστε περήφανοι για τη φιλοξενία της συσκευασία του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου Kliros στην ιστοσελίδα του «αρχείου έμπνευσης στον τομέα της σχεδίασης συσκευασίας» “Packaging of the World” ως «αγαπημένο σχέδιο».

Οι ρίζες της έμπνευσης

Δύο ήταν τα ακρογωνιαία χαρακτηριστικά που μας ενέπνευσαν στη δημιουργία αυτού του project. Το πρώτο ήταν η ίδια σημασία του προϊόντος, τόσο μέσα στην Ιστορία, όσο και στην καθημερινή του χρήση, ως ένα εξαιρετικά πολύτιμο αγαθό στη διατροφή, στις παρασκευές και στο εμπόριο, αλλά και ως «λειτουργικό» ιδεώδες στην τοπική και ευρύτερη Μεσογειακή κουλτούρα.

Το δεύτερο χαρακτηριστικό ήταν η σημασία της ίδια της τοποθεσίας. Οι «ρίζες» του προϊόντος και «κλάδοι» της διαδρομής που ακολουθεί στην παραγωγή του, όλα άρρηκτα συνδεδεμένα με το ίδιο το χώμα, σε ένα κομμάτι γης, έναν κλήρο.

Παραλλαγές και προσαρμοστικότητα

Δημιουργήσαμε για το ελαιόλαδο Kliros έντεκα διαφορετικού μεγέθους συσκευασίες από γυαλί και μέταλλο. Σκοπός μας ήταν να ενσωματώσουμε πλήρως τα χαρακτηριστικά του brand στην εικαστική πληροφορία του σχεδίου. Οι λευκές γραμμές, πάνω στις σκούρες επιφάνειες του γυαλιού και του μετάλλου, δημιουργούν την οπτική αποτύπωση ενός τοπογραφικού χάρτη αγροτεμαχίων -κλήρων, που προορίζονται για την καλλιέργεια του καρπού- με τα τρία κεντρικά να έχουν χρυσό επιχρωματισμό, ώστε να σχηματίσουν το αρχικό γράμμα k του ονόματος Kliros. Έτσι, ακόμη και μέσα από τη χρυσοτυπία, περνούν οι ίδιες οι αξίες του πολύτιμου αυτού αγαθού.

Ας ξεκινήσουμε

Έτοιμοι για συνεργασία;