fbpx
Scroll to top
Που θα μας βρείτε
Αριστοτέλους 13
Καβάλα, 65 403
Επικοινωνήστε
info@artware.gr
+30 2510 22 38 79

Ασύρτικο Μαλαγουζιά

Η Οινοποιία Τσικρικώνη ανέθεσε στην Artware να σχεδιάσει τις νέες ετικέτες κρασιού Assyrtiko και Malagousia. Οι νέες αυτές ετικέτες αποτέλεσαν μια ξεχωριστή πρόκληση δημιουργίας, καθώς αποκλειστικός παραλήπτης τους είναι η αγορά του εξωτερικού, συμπληρώνοντας μια μεγαλύτερη γκάμα κρασιών, μαζί με τις ετικέτες Γήοινος και Ροζακί, οι οποίες σχεδιάστηκαν επίσης από την Artware και αποτέλεσαν τον επιτυχημένο προάγγελο για το άνοιγμα της οινοποιίας στη διεθνή αγορά.

Task

Στόχος μας ήταν να επικοινωνήσουμε την κορυφαία ποιότητα του προϊόντος μέσω της καθαρότητας του γραμμικού σχεδιασμού. Έτσι, η κλασική εκδοχή του ασπρόμαυρου δίνει έμφαση στο ίδιο το σχέδιο και υπογραμμίζει τα ειδικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας. Η ίδια εφαρμογή αναπαριστά και τα μοναδικά χαρακτηριστικά της παλέτας των γεύσεων και αρωμάτων των δύο αυτών κρασιών, τα οποία αποτυπώνονται μέσα από τη χαρακτηριστική εναλλαγή κατεύθυνσης και σχήματος των αυστηρών γραμμών του εικαστικού.

  • Στρατηγική

    Ταυτότητα Προϊόντος, Φιλοσοφία, Μάρκετινγκ

  • Σχέδιο

    Artistic Legacy, Identity deliverance

  • Πελάτης

    Οινοποιία Τσικρικώνη

Η σχεδίαση και η δημιουργία περιεχομένου από την Artware για τις ετικέτες των κρασιού “Assyrtiko” και “Malagousia” της Οινοποιίας Τσικρικώνη απέσπασε το χάλκινο μετάλλιο στα βραβεία σχεδιασμού ετικετών κρασιού “Olymp Awards – Food and Drinks Competitions”, και φιλοξενήθηκε τιμητικά στην έκδοση του «Favorite Design» ως “Featured in Packaging”.

Η έμπνευση της δημιουργίας

Οι νέες ετικέτες κρασιού από την Οινοποιία Τσικρίκωνη αποτελούν ιδιαίτερες προτάσεις με χαρακτηριστική παλέτα αρωμάτων. Έτσι, της ετικέτας θα έπρεπε να σεβαστεί από τη μία τη σύνθετη δομή και τη μοναδικότητα της γεύσης του προϊόντος και από την άλλη την ήδη διαμορφωμένη οπτική ταυτότητα των ετικετών της οινοποιίας.. Επομένως, προκειμένου να δημιουργήσουμε την κατάλληλη εικόνα, διατηρήσαμε την επιτυχημένη δομή και το μοτίβο της ετικέτας «Ροζακί», ενώ, έμπνευση για τη δημιουργία της εικόνας, στάθηκαν τα ίδια τα ονόματα των κρασιών.

Η μοναδική ταυτότητα

Με βάση το αρχικό τους γράμμα, το όνομα του κάθε κρασιού βρίσκεται σε αφαιρετική αποδόμηση στο κέντρο της ετικέτας. Η απέριττη σχεδίαση τονίζει την καθαρότητα της γεύσης και αναπαριστά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Ξεχωριστή βαρύτητα δόθηκε και στο συνοδευτικό κείμενο. Με μια ιδιαίτερη ποιητικότητα, και με περιεχόμενο και δομή να πατούν επάνω στα μοναδικά χαρακτηριστικά της κάθε ποικιλίας, η Μαλαγουζιά παρομοιάζεται με «γλυκιά, μισοξεχασμένη μνήμη» και «επιθυμία», λόγω της επαναφοράς της καλλιέργειάς της και της αναβίωσής της, ένα βήμα πριν την εξαφάνιση της ποικιλίας, ενώ το Ασύρτικο παρουσιάζεται ως «γλυκόξινο άγγιγμα του ανέμου», καθώς, ενώ έχει ανάγκη από το ξερό θερμό κλίμα, η παραμικρή υψηλότερη ένταση θερμού ρεύματος αέρα μπορεί να το καταστρέψει.