Vasikaridis Handmade Furniture

Η επιχείρηση χειροποίητου επίπλου Βασικαρίδης είναι μία εταιρεία με πρωτοπόρα αντίληψη στην κατασκευή επίπλων με ιδιαίτερη προσοχή στο υλικό και στο σχέδιο, καθώς και στη μοναδικότητα του τελικού προϊόντος που παράγει. Έτσι, ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας βασίστηκε πάνω σε δύο κύριους άξονες: Τη φιλοσοφία του πελάτη και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του υλικού και των προϊόντων.

Βασικαρίδης - Χειροποίητα ΈπιπλαΒασικαρίδης - Χειροποίητα ΈπιπλαΒασικαρίδης - Χειροποίητα ΈπιπλαΒασικαρίδης - Χειροποίητα ΈπιπλαΒασικαρίδης - Χειροποίητα Έπιπλα

Το μεράκι του χειροποίητου επίπλου και η μινιμαλιστική προσέγγιση του πελάτη χαρακτηρίζουν την ιδιαίτερη προσέγγισή του στο θέμα της παραγωγής του. Έτσι η Artware επέλεξε για τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας να στραφεί στην απλότητα της πρώτης ύλης του, αλλά και στο νόημα το οποίο πρεσβεύει. Η εικόνα ενός κλαδιού σηματοδοτεί αφενός την απλότητα και τη μινιμαλιστική φιλοσοφία, και αφετέρου την αμεσότητα και τη σημαντικότητα της ύλης. Τα γήινα χρώματα στις εφαρμογές των μοτίβων δημιουργούν ένα οικείο συναίσθημα, κάτι το οποίο συνάδει και με το βασικό σλόγκαν, a reason to return home, το οποίο συνοδεύει τον σχεδιασμό.

Αποτέλεσμα του σχεδιασμού της εταιρικής ταυτότητα για την επιχείρηση χειροποίητου επίπλου Βασικαρίδης ήταν η δημιουργία ενός κλίματος άμεσης οικειότητας μεταξύ του πελάτη μας και του κάθε υποψήφιου πελάτη της επιχείρησης του, ώστε να αντικατοπτρίζει τη σημασία και την ουσία του τρόπου λειτουργίας της επιχείρησης του στο πλαίσιο της αγοράς.

Ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας βρήκε εφαρμογή στα έντυπα επικοινωνίας και αλληλογραφίας, με ιδιαίτερη έμφαση στους κομψούς φακέλους που θυμίζουν υφή ξύλου, σε ετικέτες, καθώς και σε προωθητικό υλικό. Ακόμη μια ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στον ξεχωριστό σχεδιασμό των καταλόγων των προϊόντων της εταιρείας, με τη μοναδική ξύλινη επένδυσή τους.

Ο στόχος του σχεδιασμού του καταλόγου της επιχείρησης χειροποίητου επίπλου Βασικαρίδης ήταν η ιδιαίτερη προβολή των προϊόντων μέσα από τις λεπτομέρειες τους. Το χειροποίητο έπιπλο αναδεικνύεται σε ιδιαίτερο βαθμό, κυριαρχώντας στην έκταση κάθε σελίδας, ενώ τα ουδέτερα γήινα χρώματα, τα οποία στολίζουν το περιθώριο αφενός δεν αποσπούν την προσοχή του αναγνώστη, αφετέρου πλαισιώνουν με αρμονία και τονίζουν την χρωματική πραγματικότητα των ίδιων των προϊόντων. Επιπλέον, ο κατάλογος συνοδεύεται από πρακτικό χρωματολόγιο, ώστε εν δυνάμει πελάτης της επιχείρησης να έχει ολοκληρωμένη αντίληψη για την εικόνα κάθε προϊόντος και πώς αυτό θα μπορούσε να ενσωματωθεί χρωματικά στον δικό του χώρου.

Η τελική πινελιά στον σχεδιασμό του καταλόγου ήταν η εφαρμογή ενός ακόμη στόχου, ο οποίος δεν είναι άλλος πέρα από την ουσιαστική σύνδεση του καταλόγου με το ίδιο το προϊόν. Έτσι, κατάλογος και χρωματολόγιο εσωκλείονται σε ένα μοναδικής αισθητικής ξύλινο portfolio – κουτί με σκαλισμένο στην μπροστινή πλευρά το λογότυπο της επιχείρησης. Αυτή είναι και η τελευταία απόδειξη της φιλοσοφίας πίσω από τον συνολικό σχεδιασμό. Ο επαγγελματισμός και η πρακτική αμεσότητα παντρεύονται με την ιδιαίτερη λεπτομέρεια και τη φινέτσα, με στόχο να δώσουν έναν λόγο στο κοινό να επιστρέψει στο πραγματικό νόημα του σπιτιού.

Βασικαρίδης

Έτος: 2015
Τομέας: Χειροποίητα Έπιπλα

Έρευνα
Σχεδίαση Εταιρικής Ταυτότητας
Σχεδιασμός Λογοτύπου