Σχεδίαση εταιρικής ταυτότητας & συσκευασίας “12”

12 λόγοι για branding
Μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόκληση, η οποία ακούει το όνομα 12, χτύπησε την πόρτα της Artware. Αλλά 12; Γιατί 12; Για την ακρίβεια, 12 λόγοι για να νοιώσεις την απόλυτη γεύση στην πόλη της Δράμας, 12 θεϊκά burger, σε έναν απόλυτο και ολοκληρωμένο κύκλο γεύσεων· 12 μοναδικές εμπειρίες γεύσης, που μπορούν να αναγεννήσουν την αίσθηση την απόλαυσης και -στη δική μας περίπτωση- να σας παρασύρουν σε δημιουργικά μονοπάτια ενός μοναδικού brand στην κατηγορία των burger house.

Μια πρόσκληση – ψωμί στο burger
Για τη δημιουργία ενός burger χρειάζεσαι μια ποιοτική βάση, το ψωμί που θα υποδεχθεί τα υλικά και θα δέσει τις γεύσεις τους. Έτσι και στη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, χρειάζεσαι την ιδέα που θα μπορεί να υποστηρίξει το νόημα όλων των συστατικών της παρουσίας μιας εταιρείας· και στην περίπτωσή μας, τον ορισμό της απόλαυσης. Το νέο burger house στην Δράμα, ετοιμαζόταν να ανοίξει τις πόρτες του και η δική μας πρόκληση ήταν να δημιουργήσουμε το δυναμικό επικοινωνιακό ξεκίνημα που του ταιριάζει.

Τα υλικά

Το όνομα 12 δεν είναι απλά ένα μια αναφορά στη διεύθυνση του καταστήματος -Βενιζέλου 12, για του λόγου το αληθές- ή ακόμη και στους 12 ξεχωριστούς τύπους burger που διαθέτει το κατάστημα. Είναι ένα νόημα της αποθέωσης. Είναι όλο εκείνο το μυθικό, αλλά και το πρακτικά νοηματικό σύνολο που κουβαλάει ο συγκεκριμένος αριθμός. Από τη θεϊκή παρουσία στη μυθολογία, μέχρι την ολοκλήρωση ενός χρονικού κύκλου. Είναι η σημασία του νοήματος και η ταυτότητα της ποιότητας των ίδιων των προϊόντων, αλλά ακόμη περισσότερο είναι η αριθμητική παρουσία της τελειότητας.

Η εφαρμογή

Η νέα εταιρική ταυτότητα βρήκε εφαρμογή στο σύνολο του επικοινωνιακού υλικού του 12, στις καινοτόμες συσκευασίες, οι οποίες σχεδιάστηκαν από την Artware για να καλύπτουν ακριβώς τις ανάγκες των προϊόντων του burger house, στον διάκοσμο του καταστήματος, καθώς επίσης και στον ρουχισμό και τον στόλο μεταφοράς των προϊόντων.

Ο τρόπος σερβιρίσματος

Όσο θεϊκό και αν είναι ένα γεύμα, οι τελευταίες πινελιές απόλαυσης βρίσκονται στο σερβίρισμα. Εκεί κρύβεται όλη η οπτική απόλαυση και η επικοινωνία του περιεχομένου. Το ίδιο το burger house ήταν αποτέλεσμα μιας εξαιρετικά προσεγμένης διαδικασίας. Έτσι, θα έπρεπε να αποκτήσει και μια αντίστοιχη ταυτότητα. Ως αποτέλεσμα αυτού, μπορούμε να σας πούμε ότι τη φράση ότι “Το brand δένει με το πλακάκι”, χωρίς να ακούγεται -τουλάχιστον σε εμάς- παράξενο. Με μία αίσθηση που πηγάζει από τα έργα τέχνης της Αναγέννησης και του ύστερου Ρομαντισμού -σε προβολή σύγχρονης παρουσίασης- να αντικατοπτρίζεται σε κάθε ένα από τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας, το μοτίβο των γαλλικών ασπρόμαυρων πλακιδίων, αλλά και η γραμματοσειρά είναι εμπνευσμένη από εκείνη που φέρει το όνομα του πρωτοπόρου γάλλου τυπογράφου και χαράκτη του 18ου αιώνα, Firmin Didot, ολοκληρώνουν μια συγκροτημένη αισθητική εικόνα ποιότητας.

12

Έτος: 2017
Τομέας: Burger

Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας Σχεδιασμός Συσκευασίας Φωτογράφιση προϊόντων Σχεδιασμός καταλόγου