ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Mr IATRO

Η εταιρεία Mr. Iatro με ενεργή παρουσία στον χώρο της βιομηχανίας τροφίμων παράγοντας προϊόντα ζύμης από το 1982, προκάλεσε την Artware για τον σχεδιασμό της νέας της ιστοσελίδας. Με ένα εκτεταμένο πλήθος προϊόντων και με αναζήτηση επικοινωνιακής στρατηγικής του ψηφιακού προφίλ της, η Artware ανέλαβε τη σχεδίαση μιας ιστοσελίδας με ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική. Ένας επιπρόσθετος παράγοντας στον σχεδιασμό της στρατηγικής ήταν και το κοινό στόχευσης της εταιρείας, το αποτελείται κυρίως από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο της αρτοζαχαροπλαστικής, μονάδες ξενοδοχειακών υπηρεσιών και μονάδες εστίασης.

Στόχος μας ήταν η ολοκληρωμένη προβολή και ανάδειξη της εταιρείας τόσο μέσω των ίδιων των προϊόντων της όσο και μέσω της αγνότητας των πρώτων υλών. Το αποτέλεσμα αυτής της δημιουργίας ήταν η σχεδίαση και ανάπτυξη θεματικών σελίδων και υποσελίδων του ιστοτόπου, συμπεριλαμβανομένων και των προϊόντικών, ανά κατηγορία, η ολοκληρωμένη εφαρμογή της εταιρικής ταυτότητας ακόμη και για τις ανάγκες των προϊόντων, καθώς και η εκτεταμένη φωτογράφισή τους, για την ολοκληρωμένη παρουσίαση. Τέλος, ιδιαίτερη φροντίδα δόθηκε και στον διαδραστικό γραφιστικό διάκοσμο, με πρωτότυπες εφαρμογές σχεδίου και ολοκληρωμένες εφαρμογές στην ανάπτυξη της ιστοσελίδας.

ΠΕΛΑΤΗΣ
Mr IATRO
ΕΤΟΣ
2017
ΕΡΓΟ
WEBDESIGN & DEVELOPMENT
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
MRIATRO.GR
140+ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Με τη δημιουργία 9 υποσελίδων προϊόντων, μία για κάθε κατηγορία, η νέα ιστοσελίδα της εταιρείας Mr. Iatro δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να “απομονωθεί” στην ενότητα των προϊόντων και να απολαύσει μία ολοκληρωμένη παρουσίασή τους. Επιπλέον, η κατηγοριοποίησή τους, ανά είδος φύλλου ή ζύμης, καθιστά εξαιρετική τόσο την πρακτικότητα, όσο και την ευκολία εύρεσης κάποιου συγκεκριμένου προϊόντος, ή της μαζικής παραγγελίας μίας ομάδας συναφών προϊόντων.

Οι εισαγωγικές πληροφορίες που συνοδεύουν κάθε προϊόν είναι εκτενείς και αποτελούνται τόσο από την παρουσίαση του ίδιου του προϊόντος και τα χαρακτηριστικά του βάρους και του τρόπου πώλησης, όσο και από τα συστατικά της ζύμης και της γέμισης. Με καθοδική κύλιση ο επισκέπτης θα συναντήσει αναλυτικές οδηγίες για το τέλειο ψήσιμο του κάθε προϊόντος, καθώς και προτεινόμενα σχετικά προϊόντα, ώστε να πλοηγηθεί εύκολα στο αμέσως επόμενο προϊόν της επιθυμίας του.

140+ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ARTWARE

Μια ιστοσελίδα, η οποία προσανατολίζεται στην ολοκληρωμένη προβολή των προϊόντων της επιχείρησης, σαφώς και θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία θα αναδεικνύουν το προϊοντικό κομμάτι της. Έτσι, η επαγγελματική φωτογράφιση των προϊόντων αποτέλεσε ένα από τα βασικότερα κομμάτια στο κομμάτι επικοινωνίας της πληροφορίας.

Με πολλαπλές φωτογραφικές λήψεις των προϊόντων, το τελικό αποτέλεσμα είναι ουσιαστικά μία ολοκληρωμένη παράθεση ενός οπτικοποιημένου καταλόγου προϊόντων, με απόλυτη διαδραστικότητα. Την κυρίαρχη εικόνα του ίδιου του προϊόντος, στην τελική του μορφή, συνοδεύουν και οι λεπτομέρειες των υλικών παρασκευής του, δίνοντας έτσι την πλέον καθολική εικόνα της πληροφορίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ

Η φωτογραφική αποτύπωση της τελικής μορφής του προϊόντος ποτέ δεν είναι αρκετή από μόνη της για την ανάδειξη της πραγματικής ποιότητάς του. Για τον λόγο αυτό τα πραγματικά βασικά υλικά παρασκευής του κάθε προϊόντος συνοδεύουν την εικόνα του και λειτουργούν, από τη μία, ως απόδειξη της ποιότητας και, από την άλλη, συμβάλλουν στην άμεση πληροφόρηση του επισκέπτη για το προϊόν, ως μια εναλλακτική της πληροφορίας που θα μπορούσε να δεχτεί από τον τίτλο του.

Επιπρόσθετα, οι ποιοτικές αυτές πρώτες ύλες κατέχουν και ακόμη έναν ρόλο, αυτή τη φορά διακοσμητικό, μέσα στο διαδραστικό περιβάλλον των γραφιστικών εφαρμογών της ιστοσελίδας, από την πρώτη κιόλας ματιά του επισκέπτη.  Έτσι, ο επισκέπτης βρίσκεται από την πρώτη στιγμή αντιμέτωπος με την εικόνα, αλλά και με τη σημασία τους, προσλαμβάνοντας έτσι την ιδέα πως, κατά μία πιο ρομαντική προσέγγιση, είναι τα ίδια τα βασικά συστατικά και της ιστοσελίδας.

ΣΤΟΧΟΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

Η νέα ιστοσελίδα της εταιρείας Mr. Iatro στοχεύει στην ολοκληρωμένη επικοινωνία και ανάδειξη της ίδιας της εταιρείας, τόσο μέσα από την εικόνα της, όσο και μέσω των ποιοτικών προϊόντων που προσφέρει. Ο επικοινωνιακός σχεδιασμός είναι απολύτως στοχευμένος στο αγοραστικό κοινό της εταιρείας με άμεση αναφορά τόσο σε κάθε προϊόν μεμονωμένα, όσο σε υποκατηγορίες ή και κοινές ομάδες προϊόντων.

Μέσα από την ιστοσελίδα ο επισκέπτης μπορεί να βρει με κάθε τρόπο το αντίστοιχο προϊόν του ενδιαφέροντός του και να το συνδυάσει με τα αντίστοιχα προϊόντα από κάθε κατηγορία. Επιπλέον, είναι σίγουρος για την ποιότητα, μέσα από την περιγραφή και τη φωτογραφική αποτύπωση των πρώτων υλών, ενώ τέλος, ακόμη και στην περίπτωση του πωλητή προϊόντων λιανικής, μπορεί να εντοπίσει τη σειρά της που αντιστοιχεί στα δεδομένα του.

MrIatro

Έτος: 2017
Τομέας: Τροφίμων

Σχεδίαση Ιστοσελίδας