Cold Brew

Η πρόκληση

Η Artware έχει αναπτύξει σχέσεις συνεργασίας με το καφεκοπτείο Καφετοπίο της Καβάλας, στο οποίο ο πελάτης μπορεί να απολαύσει μοναδικές ποικιλίες φρεσκοψημένου και φρεσκοκομμένου καφέ. Έχοντας ήδη σχεδιάσει την εταιρική ταυτότητα, τις εφαρμογές εταιρικής ταυτότητας και τις ιδιαίτερες συσκευασίες του καταστήματος, ήρθε η ώρα να σχεδιάσουμε τη συσκευασία για ένα καινοτόμο προϊόν του Καφετοπίου, ενός εμφιαλωμένου ροφήματος κρύου καφέ.

Εμφιάλωση με άποψη

Η μοναδικότητα του προϊόντος υπαγόρευε την ιδιαίτερη προσέγγιση της συσκευασίας. Έτσι, προς την κατεύθυνση αυτή κινήθηκε και η φιλοσοφία που επιλέξαμε να αντικατοπτρίσουμε. Εστιάσαμε στο αισθητικό ύφος των πρώτων βημάτων της βιομηχανικής εμφιάλωσης με ιδιαίτερο σημείο αναφοράς τις αρχές του 20 αιώνα. Γυάλινη φιάλη, μονή τετράγωνη ετικέτα και μεταλλικό πώμα, ολοκληρώνουν το οπτικό σύνολο.

Η υλοποίηση

Ακολουθώντας τη μέση ποσότητα των 250ml, επιλέξαμε τη γυάλινη φιάλη, τόσο για τη μοναδικότητα, όσο και για την οπτική έκθεση του περιεχομένου. Ενώ, για την ομοιόμορφη οπτική, έκθεση επιλέχθηκε η παραδοσιακή τετράγωνη ετικέτα του μπροστά μέρους, βγαλμένη από την παραδοσιακή εμφιάλωση των αρχών του 20 αιώνα. Στη δημιουργία του αισθητικού αυτού αποτελέσματος συνέβαλε και η τριχρωμία της ετικέτας με τα αντίστοιχα μοτίβα και το χρυσού χρώματος μεταλλικό καπάκι.

Η παραδοσιακή φιάλη περιέχει τον σκουρόχρωμο 100% arabica καφέ και έτσι η ετικέτα ακολουθεί το ίδιο χρώμα βάσης για την οπτική ομογενοποίηση και την ανάδειξη του περιεχομένου. Η γραμματοσειρά ακολουθεί την αισθητική γραμμή του παραδοσιακού μοτίβου, ενώ ξεχωριστή θέση έχουν το όνομα και η ένδειξη “handcrafted”. Ως προς το όνομα αυτό καθ’ αυτό, κινηθήκαμε και πάλι στον ίδιο άξονα: Οι δύο περιγραφικές λέξεις που το αποτελούν περιγράφουν με απόλυτο τρόπο το ίδιο το περιεχόμενο κι έτσι δημιουργήθηκε το “Cold Brew”· ένα κρύο ρόφημα κρύου καφέ από το Καφετοπίο.

Cold Brew

Έτος: 2017
Τομέας: Καφές

Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας