Δημιουργώντας μια Ιστοσελίδα: Web design & development by Artware

Η δημιουργία μίας ιστοσελίδας αποτελείται από δύο βασικά στάδια: Τη σχεδίαση και την ανάπτυξη. Ή έτσι έχουμε συνηθίσει να πιστεύουμε πως συμβαίνει… Στην πραγματικότητα η δημιουργία μίας ιστοσελίδας περιλαμβάνει αρκετά περισσότερα βήματα, κάποια από τα οποία -όσο κι αν φαίνεται παράξενο- συμβαίνουν μακριά από την οθόνη ενός υπολογιστή. Αυτό συμβαίνει, καθώς μία ιστοσελίδα δεν είναι [...]…

» περισσότερα

Λένε ότι στο Branding είστε ακριβοί…

Γιατί όλη αυτή η φασαρία με την τιμή του Branding; Ο χασάπης της γειτονιάς σας είναι ακριβότερος από αυτόν δυο γειτονιές πιο πέρα, γιατί φέρνει πιστοποιημένα προϊόντα. Ποιά η δουλειά του; Σε γενικές γραμμές, χρησιμοποιεί αιχμηρά εργαλεία και ανοίγει κρέατα. Ο χειρουργός που βρίσκεται στον τρίτο όροφο, χρησιμοποιεί κι αυτός, σε γενικές γραμμές, αιχμηρά εργαλεία [...]…

» περισσότερα

Επιλέγοντας συνεργάτες…

Είτε πρόκειται για μία νέα επιχείρηση, είτε για μια επιχείρηση η οποία έχει ανάγκη από ανανέωση, υπάρχει μία αρκετά απαιτητική διαδικασία που θα πρέπει να ξεκινήσει μαζί με κάθε σκέψη δημιουργίας ή ανανέωσης. Αυτή η διαδικασία δεν είναι άλλη από τη δημιουργία της εταιρικής της ταυτότητας, αλλά και όλου του επικοινωνιακού πλαισίου στο οποίο θα [...]…

» περισσότερα

Πολιτισμική Ταυτότητα ≥ Εταιρική Ταυτότητα

Σε μια επιχείρηση, η εταιρική ταυτότητα καθορίζει, και ταυτόχρονα δηλώνει, μαζί και με άλλα πράγματα, (όπως για παράδειγμα τις ικανότητες των στελεχών και της ηγεσίας), την πραγματική εμβέλεια της επιχείρησης. Δηλαδή, αφ’ ενός πόσο μακριά βλέπουμε, και αφ’ ετέρου από πόσο μακριά φαινόμαστε. Εταιρική ταυτότητα είναι επίσης η εικόνα που θέλουμε να έχουν οι άλλοι …

» περισσότερα

Στην εποχή του θεάματος: Το θέαμα στα δεδομένα της αγοράς

Σίγουρα θα έχετε ακούσει τη φράση “Εποχή του θεάματος”, κι αν δεν την έχετε ακούσει, σίγουρα θα την έχετε βιώσει. Ζούμε μέσα σε αυτή, κινούμαστε μέσα σε αυτή, όλη η ζωή μας προσανατολίζεται πάνω σε αυτή. Κι αν και θα μπορούσε να πει κανείς πως αυτή είναι μια αφοριστική διατύπωση, μάλλον εδώ μιλάμε για ένα [...]…

» περισσότερα

Αισθητική, παραισθήσεις και στο βάθος λογότυπα

Τί κοινό μπορεί να έχουν ένα ζευγάρι κουνελάκια με ένα επιτυχημένο λογότυπο, τα τοπία στην αναγεννησιακή ζωγραφική με τις μέλισσες, και η στρογγυλεμένη καλλιγραφία με τα σκάνερ ασφαλείας στα αεροδρόμια; Το προφανές θα ήταν: Κανένα, αλλά από τη στιγμή που ένα άρθρο ξεκινάει με αυτή την ερώτηση, μάλλον “κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας”. [...]…

» περισσότερα