News Feed 05/2017: Έντονα δημιουργικά φαινόμενα by Artware

Ο Μάιος, που βρίσκεται πια στις τελευταίες του μέρες, ήταν ένας μήνας έντονης κυκλοθυμίας καιρού, με ζέστη στη μέση και έντονες βροχοπτώσεις στο τέλος του. Σαν την κυκλοθυμία και το άγχος μερικών που τρέχουν πανικόβλητοι στο γυμναστήριο, για να προλάβουν να βγουν στην παραλία. Στην Artware, αντιθέτως, ο εσωτερικός καιρός παρέμενε σταθερά αίθριος, με αυξημένες ροές δημιουργικότητας και με την εργασιακή θερμοκρασία να βρίσκεται σε υψηλά για την εποχή επίπεδα. Και κάπως έτσι έχει η λίστα με τα Active Projects, όλα όσα τρέχουν αυτή τη στιγμή, αναλυτικότερα:

Θερμοπλαστική Α.Β.Ε.Ε.
#WebDesign #Logo_Re-establishment #Content_Strategy

Μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες στον χώρο των ολοκληρωμένων εφαρμογών με βάση το αλουμίνιο και το συνθετικό πλαστικό πολυμερές (uPVC) δίνει έντονα φαινόμενα δημιουργικότητας στο σύνολο των τμημάτων της Artware, με το γραφιστικό να ασχολείται τόσο με το “φρεσκάρισμα” του λογοτύπου, όσο και με τη σχεδίαση της νέας ιστοσελίδας της εταιρείας, το τμήμα προγραμματισμού να πληκτρολογεί ασταμάτητα κώδικα για τη δημιουργία της ιστοσελίδας και το τμήμα δημιουργικού περιεχομένου… να κολυμπάει ακάθεκτο στη θάλασσα των κειμένων που θα περιληφθούν στον ιστοχώρο της Θερμοπλαστικής. Το φαινόμενο Θερμοπλαστική βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται να δώσει νέα εικόνα επικοινωνίας τόσο στην ίδια την εταιρεία, όσο και στην παρουσίαση των προϊόντων της.

Thermoplastiki
Egnatia Aviation

Egnatia Aviation
#Total_[Re-]Branding #WebDesign #Marketing Strategy #Content Strategy

H καθολικότητα του δημιουργικού φαινομένου που ακούει στο όνομα Project: Egnatia Aviation έχει αρχίσει να δίνει τα πρώτα ουσιαστικά δείγματα με αυξημένη ένταση στο Branding και τη στρατηγική Marketing. Ο σχεδιασμός (και η σχεδίαση) της νέας εταιρικής ταυτότητας, καθώς και η παρουσίασή της, ολοκληρώθηκαν με ιδιαίτερη φροντίδα. Η προδιάθεση του φαινομένου ήταν ξεκάθαρη και αναμένεται να επηρεάσει καθολικά όλα τα τμήματα της Artware στο προσεχές διάστημα, καθώς ήδη έχουν ξεκινήσει οι εργασίες κατασκευής της νέας ιστοσελίδας, ενώ τρέχουν και οι εφαρμογές της νέας εταιρικής ταυτότητας, παράλληλα με τη χάραξη νέας επικοινωνιακής στρατηγικής.

Αλλαντικά Ανανιάδης
#Design_Νέος_Κατάλογος_Προϊόντων #Photography #Content_Marketing

Το γευστικό φαινόμενο Ανανιάδης δίνει έντονα δείγματα στα δημιουργικά τμήματα της Artware (ενώ παράλληλα ενεργοποιεί τους σιαλογόνους αδένες του team, ειδικότερα κατά τις δύσκολες μεσημβρινές ώρες), καθώς η φωτογράφιση των προϊόντων και η δημιουργία του νέου καταλόγου απαιτούν την προσεγμένη επεξεργασία και την στοχευμένη δημιουργικότητα τόσο του τμήματος Φωτογραφίας, όσο και των τμημάτων Γραφιστικού και Δημιουργικού Περιεχομένου. Εικόνα, σχέδιο και κείμενα στην ανανεωμένη πρόταση προϊόντων Ανανιάδη.

Ανανιάδης
12

12
#Branding #Design #Photography #Marketing_Strategy

Στην ίδια κατηγορία φαινομένου, το οποίο ενεργοποιεί τους σιαλογόνους αδένες του team, βρίσκεται και το burger house 12 στη Δράμα, για το οποίο η ομάδα της Artware ανέλαβε το ολοκληρωμένο Branding και την εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας τόσο στο υλικό, τον ρουχισμό, τις εφαρμογές συσκευασίας, όσο και στον χώρο του καταστήματος. Ακολούθησε η φωτογράφιση των προϊόντων και η παρουσίασή τους, καθώς και η γενικότερη χάραξη επικοινωνιακής στρατηγικής μέσω της εικόνας.

Kavala AirSea Show
#Design #WebDesign

Άλλο ένα έντονο δημιουργικό φαινόμενο που ξέρει να μας κάνει να κοιτάμε ψηλά. Το Kavala AirSea Show επανέρχεται και για το καλοκαίρι του 2017 και η Artware παραμένει πιστός συνεργάτης και υποστηρικτής. Ο επανασχεδιασμός του νέου υλικού και της ανανεωμένης πια ιστοσελίδας του Show έχει ξεκινήσει ήδη να βάζει την Artware σε τροχιά δημιουργικής απογείωσης, αναμένοντας τη συναρπαστική συνέχεια.

AirShow
Christian Artesio

Christian Artesio
#WebDesign #Photography #Content_Marketing

Το φαινόμενο Christian Artesio βρίσκεται μόνιμα εδώ και καιρό στον χώρο της Artware. Η εταιρεία καλλυντικών απέκτησε πρόσφατα τη νέα custom ιστοσελίδα της με συνολική παρουσίαση τόσο των προϊόντων, όσο και του δικτύου της, ενώ τα έντονα φαινόμενά της περιορίζονται προς το παρόν στο τμήμα Προγραμματισμού, καθώς εφαρμόζεται ο κώδικάς πάνω στην ολοκληρωμένη σχεδίαση του e-shop της εταιρείας. Με την ολοκλήρωση τόσο της φωτογράφισης των προϊόντων και του σχεδιασμού του γραφιστικού περιεχομένου των δύο ιστοχώρων (επαγγελματικού και ηλεκτρονικού καταστήματος), όσο και της δημιουργίας των περιεχόμενων εξειδικευμένων κειμένων, τα υπόλοιπα τμήματα της Artware εκφράζουν την ειλικρινή συμπαράστασή τους στους προγραμματιστές, και τους εύχονται καλή εφαρμογή του κώδικα.

Υιοί Αθαν. Γινικόπουλου Ο.Ε.
#[Re-]Branding #WebDesing #Marketing_Strategy #Content_Marketing #Photography

H εταιρεία εμπορίας και επεξεργασίας σιδήρου Υιοί Αθαν. Γινικόπουλου ξεκίνησε να προκαλεί τα πρώτα δημιουργικά φαινόμενα στο τμήμα Σχεδιασμού της Artware. Έχουν τεθεί ήδη οι βάσεις για τη δημιουργία νέας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής, αμέσως μετά και την ολοκλήρωση της δημιουργίας νέας εταιρικής ταυτότητας. Ο στρατηγικός σχεδιασμός αναμένεται να απασχολήσει τόσο δημιουργικά όσο και εφαρμοστικά την Artware σε άμεσο χρόνο. Η εξέλιξη του δημιουργικού αυτού συστήματος αναμένεται να δώσει καθολικά φαινόμενα δημιουργικής παραγωγικότητας.

Γινικόπουλου
Content Marketing

Artware: Νέα υπηρεσία Δημιουργίας και Διαχείρισης Content Marketing #ArtwareCM
#Content_Marketing #New_Service

Τον μήνα Μάιο η Artware ολοκλήρωσε και τον σχεδιασμό ενός πακέτου καινοτόμων υπηρεσιών Content Marketing με την ονομασία #ArtwareCM, ξεκινώντας να το προσφέρει στους συνεργάτες της. Το ευέλικτο αυτό πακέτο έχει αρχίσει να δίνει τα πρώτα φαινόμενα δημιουργικών αναταράξεων στο τμήμα του Δημιουργικού Περιεχομένου, με τον Content Strategist & Creator να βρίσκεται στη μέση της δίνης.

Αυτά ήταν τα νέα μας για τα έντονα δημιουργικά φαινόμενα στους χώρους της Artware κατά τον μήνα Μάιο. Το παντός δημιουργικού καιρού team αναμένει έναν εξαιρετικά ευχάριστο Ιούνιο, που ίσως και να διαρκέσει περισσότερο και από τις 30 ημερολογιακές του μέρες. Νεότερα, στο επόμενο post του News Feed της Artware.