Συσκευασία
Η ελκυστική συσκευασία
περικλείει συναίσθημα
και αποπνέει πρακτικότητα.
Ικανότητες
Νοιώσε
τη Συσκευασία!
Η συσκευασία θα είναι πάντα κάτι περισσότερο από το υλικό που περικλείει ένα προϊόν. Είναι ένα πρόσθετο στρώμα δημιουργικότητας, το οποίο συνδυάζει στρατηγική μάρκετινγκ και πρακτική προστασία του προϊόντος. Όμως, ακόμη περισσότερο, η σχεδίαση της συσκευασίας και ο σχεδιασμός της επικοινωνιακής στρατηγικής πίσω από αυτή, είναι τα συστατικά που θα κάνουν το δικό σας προϊόν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
01
Έρευνα, Ανάλυση & Στρατηγική
Το προϊόν, η μάρκα, το κοινό στόχευσης και ο ανταγωνισμός είναι τα στοιχεία που θα καθορίσουν τη στρατηγική, θα αναδείξουν τη δημιουργικότητα και θα διασφαλίσουν τη μορφή της ιδανικής συσκευασίας.
03
Στρατηγική Αντίκτυπου
& Προβολή
Η μεγιστοποίηση της ελκυστικότητας του προϊόντος επιτυγχάνεται μέσα από τη βελτιστοποίηση των ποιοτικών χαρακτηριστικών της ίδιας της συσκευασίας του. Σε αυτά τα χαρακτηριστικά πάντα θα μας οδηγούν η ολοκληρωμένη έρευνα, η τεχνογνωσία και η εμπειρία στον χώρο.
02
Πλαίσιο, Περιεχόμενο
& Δημιουργικότητα
Πίσω από μια ιδιαίτερη συσκευασία υπάρχει ένα ξεχωριστό εμπορικό όνομα, μια ιδανική ιδέα και ένα πρωτότυπο δημιουργικό σχέδιο, που σχηματίζουν το πλαίσιο πάνω στο οποίο ξετυλίγεται και παρουσιάζεται η εκπληκτική ιστορία κάθε ξεχωριστού προϊόντος.
04
Μέγιστη Προσαρμοστικότητα
Η ποικιλία έχει σημασία, επομένως έχουμε πάντα υπόψη μας ότι ένα σχέδιο πρέπει και μπορεί να εφαρμόζεται σε διαφορετικές εκδοχές, μεγέθη και υλικά της συσκευασίας του προϊόντος. Επιπλέον, διασφαλίζουμε και την απόλυτη εφαρμογή και λειτουργικότητα του αποτελέσματος, επιβλέποντας την τελική παραγωγή.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ
Σχεδιάζοντας μια δημιουργική μοναδικότητα._
Κάθε προϊόν στο ράφι του δίνει τη δική του μοναδική «παράσταση», γιατί ακριβώς αυτό είναι το πλαίσιο που ορίζει σήμερα ο ανταγωνισμός. Το ράφι είναι η σκηνή και η συσκευασία είναι το σενάριο! Η Artware δημιουργεί μέσα από την αισθητική και λειτουργική ποιότητα της συσκευασίας αυτήν ακριβώς την πολυεπίπεδη ταυτότητα που έχει ανάγκη το δικό σας προϊόν.
Βήμα 1.
Έρευνα & Στόχευση
Ερευνούμε σε βάθος τις προδιαγραφές των προϊόντων, ενώ παράλληλα συνυπολογίζουμε τα δεδομένα του ανταγωνισμού, προκειμένου να εντοπίσουμε με ακρίβεια την ιδανική στόχευση και τα μέσα που θα καταστήσουν επικοινωνιακά το προϊόν απαραίτητο στους καταναλωτές του.

Βήμα 2.
Δημιουργία της πραγματικής ταυτότητας
Διαμορφώνουμε τη στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ για το προϊόν, μέσα από το όνομα και τους κώδικες επικοινωνίας. Διασφαλίζουμε τα πνευματικά δικαιώματα των στοιχείων της ταυτότητάς του και δημιουργούμε τα προσχέδια που θα μας οδηγήσουν σε μία τελική συσκευασία, η οποία θα αναδεικνύει τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προϊόντος.

Βήμα 3.
Δημιουργώντας το τέλειο
Οριστικοποιούμε το σχέδιο και το προσαρμόζουμε στις διάφορες εκδοχές του προϊόντος, μέσα από εξαιρετικά ακριβή 3D μοντέλα. Για να διασφαλίσουμε την ποιότητα του αποτελέσματος και την άψογη εφαρμογή του σχεδιασμού, επιβλέπουμε τη διαδικασία εκτύπωσης και παραγωγής της τελικής συσκευασίας.

Ας ξεκινήσουμε.