fbpx
Scroll to top
Που θα μας βρείτε
Αριστοτέλους 13
Καβάλα, 65 403
Επικοινωνήστε
info@artware.gr
+30 2510 22 38 79

Marketing

Πρωτοποριακό Μάρκετινγκ,
στην καρδιά της εποχής.

Δυνατότητες

Το μάρκετινγκ
είναι θεσμός!

Πιστεύουμε στο μάρκετινγκ, με την ίδια δύναμη που ένας αξιόπιστος, καλός και τίμιος φίλος μάς κάνει να πιστεύουμε στον θεσμό της φιλίας. Με τη μόνη διαφορά ότι το μάρκετινγκ είναι πιο παθιασμένο, πιο ελκυστικό και λειτουργεί για την αναγνωρισιμότητα και το δικό σας κέρδος.

01

Στρατηγική, Πλαίσιο, Αποτέλεσμα

Η έρευνα και η ανάλυση δεδομένων αποτελούν τη βάση κάθε καμπάνιας, ενώ το πρωτότυπο concept μεταφέρει το στοχευμένο μήνυμα και το μετατρέπει σε εμπορικό αποτελέσματα.

03

Ίση βαρύτητα στα οργανικά αποτελέσματα

Με ποιοτικό περιεχόμενο και ενεργή προσέγγιση, που εστιάζει στους πραγματικούς ανθρώπινους παράγοντες, μέσω κειμένων, εικόνας, εφαρμογών και στρατηγικής. Όλα στην υπηρεσία του Μάρκετινγκ.

02

Κοινωνικά Δίκτυα και Πλατφόρμες

Δημιουργούμε το δικό σας ψηφιακό αποτύπωμα στο σύμπαν των Κοινωνικών Δικτύων, ενώ παράλληλα χρησιμοποιούμε τα εργαλεία της Google, τις αναρτήσεις και τα Newsletter ως βέλη στη φαρέτρα, για να πετύχουμε επικοινωνιακά την καρδιά του κοινού στόχευσης.

04

Στόχευση & Εξατομίκευση

Καθορισμός του περιεχομένου και της στρατηγικής επικοινωνίας, σύμφωνα με τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αντικειμένου της προώθησης, του μέσου και του κοινού στο οποίο στοχεύουμε.

Μάρκετινγκ

Κερδίστε τον ανταγωνισμό με την ψηφιακή παρουσία σας!

Ναι, είναι αλήθεια! Ο Όμηρος, ο Ελ Γκρέκο, ο Ντα Βίντσι και ο Σαίξπηρ έπαιζαν στα δάχτυλα το μάρκετινγκ. Δεν το είχαν ακούσει ποτέ, κι όμως καθόρισαν την ουσία του. Γιατί η επιτυχία είναι πάντα ένα κράμα ποιότητας, τεχνογνωσίας και στρατηγικής, σμιλευμένο με τη χρήση μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής εργαλειοθήκης.

Βήμα 1.

Δημιουργία ενός μοναδικού μοντέλου

Σε βάθος έρευνα του τομέα δράσης της εταιρείας, για την κατανόηση των μοναδικών αναγκών και χαρακτηριστικών του στόχου. Εφαρμογή των δεδομένων της έρευνας στο πλαίσιο και στις ανάγκες του συγκεκριμένου μάρκετινγκ πρότζεκτ.

Βήμα 2.

Πολλαπλή Προσέγγιση

Ανάπτυξη και εκτέλεση ενός πλήρως οργανωμένου πλαισίου δραστηριοτήτων και ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας διαφημίσεων με ποιοτικό περιεχόμενο και δομή ενιαίου concept, σε κάθε ιδανική πλατφόρμα μάρκετινγκ και σε κάθε χρηστικό κοινωνικών δίκτυο.

Βήμα 3.

Ανάλυση και επανεξέταση

Εφαρμογή ανάλυσης σε πραγματικό χρόνο, συνοδευόμενης ακόμη και από τη δυνατότητα αναπροσαρμογής της κάθε καμπάνιας σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με τις απαντήσεις του κοινού. Ενώ, με την ολοκλήρωση κάθε μάρκετινγκ πρότζεκτ, συντάσσεται και η συγκεντρωτική αναφορά αποτελεσμάτων με ανάλυση των ποιοτικών δεδομένων.

Ας ξεκινήσουμε.

Έτοιμοι για συνεργασία;