fbpx
Scroll to top
Που θα μας βρείτε
Αριστοτέλους 13
Καβάλα, 65 403
Επικοινωνήστε
info@artware.gr
+30 2510 22 38 79

Oblivion

Σε μια σύγχρονη κοινωνία, η ταυτότητα ενός αγροτικού προϊόντος αποτελεί συνήθως ένα παρωχημένο concept. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της απόστασης που διατηρεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής από το πλαίσιο της αγροτικής καθημερινότητας, αναπόσπαστο κομμάτι της οποίας αποτελεί και η καλλιέργεια των προϊόντων. Έτσι όταν το συσκευασμένο και τυποποιημένο ελαιόλαδο φτάνει στο τραπέζι μας, η μόνη επαφή που έχουμε μαζί του ξεκινάει συνήθως από το ράφι του καταστήματος. Αυτή είναι η λήθη που έχει πλέον επικρατήσει, κάνοντας τον σύγχρονο άνθρωπο του αστικού περιβάλλοντος να ξεχάσει την αγνότητα και την αυθεντικότητα της αγροτικής παραγωγής.

Task

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, όταν μια σειρά από κορυφαία ελαιόλαδα αναζητούν ταυτότητα, υποχρέωση μας είναι να ανασύρουμε από το σύννεφο αυτό της λήθης όλα εκείνα τα «ξεχασμένα» χαρακτηριστικά της υπόστασης και της ποιότητας των προϊόντων, που είναι άμεσα συνδεδεμένα με την παραγωγή τους. Έτσι, στην Artware, αγκαλιάσαμε τις εκδοχές Organic και Ultra Premium ενός Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιόλαδου με το νόημα που κρυβόταν στη Λήθη τους. Βγαλμένο από τον πιο πολύτιμο καρπό της μεσογείου: την ελιά, έναν καρπό, ο οποίος έχει καθορίσει την ιστορία, την κοινωνία και την καθημερινότητα των λαών της περιοχής μέσα στους αιώνες, και ακολουθώντας τη σύγχρονη φροντίδα παραγωγής και τυποποίησης με ποιότητα και ασφάλεια, το προϊόν έδεσε με το όνομα Oblivion, για να υπενθυμίσει στον καταναλωτή όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά της προέλευσής του.

  • Στρατηγική

    Δημιουργία Ταυτότητας, Φιλοσοφία, Μάρκετινγκ

  • Σχέδιο

    Σχεδίαση Συσκευασίας, Artistic Legacy, Επικοινωνία Ταυτότητας, Επαυξημένη Προσαρμοστικότητα, Φιλοσοφικό Πλαίσιο

  • Πελάτης

    Oblivion

Το Oblivion απέναντι στην προφανή λήθη

Έτσι, η λήθη των λωτοφάγων συντρόφων του Οδυσσέα στην Οδύσσεια, με τη λήθη των καταναλωτών στη σύγχρονη εποχή, είναι έννοιες ταυτόσημες. Με τη μόνη διαφορά πως ο χρόνος, στο σήμερα, μας επιτρέπει να δώσουμε στο ίδιο το προϊόν τη νοηματική ταυτότητα εκείνη που αποκαθιστά τις ισορροπίες. Έτσι, το ελαιόλαδο Oblivion συνοδεύεται από ένα νοηματικό πλαίσιο που «υπενθυμίζει» στον καταναλωτή την αγνότητα, την ποιότητα και τη σημασία του ίδιου του προϊόντος.

Το ίδιο το brand, μέσα και από τη συσκευασία, λειτουργεί σαν μία νοηματική χρονοκάψουλα που σφραγίζει όχι μόνο τη δομή και το περιεχόμενο της επικοινωνιακής στρατηγικής, αλλά και την πραγματική ταυτότητα του περιεχομένου, προστατεύοντας από την οποιαδήποτε απώλεια του νοήματος και επαναφέροντας ότι έχει χαθεί μέσα από το πέρασμα του χρόνου.

Η νέα συσκευασία που δημιουργήσαμε για το Ελαιόλαδο Oblivion προβλήθηκε στην ιστοσελίδα του «αρχείου έμπνευσης στον τομέα της σχεδίασης συσκευασίας» “Packaging of the World” όπως επίσης το έργο μας προβλήθηκε στην διεθνή κοινότητα του “World Brand Design Society” και στον διεθνώς αναγνωρισμένo διαγωνισμό “Pentawards”.

Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας

Oblivion, ένα νόημα μέσα στον χρόνο

Το όνομα Oblivion φέρει εκ φύσεως μέσα του την ταυτότητα του χρόνου. Την απαίτηση που έχει το πέρασμα του χρόνου για να μεταφέρει ένα δεδομένο από την καθημερινότητα, στη λήθη και από εκεί και πάλι στην επιφάνεια της αντίληψης. Ακόμη όμως και ως λέξη, το oblivion, ακολουθεί μέσα στον χρόνο τη διαδρομή από τη λατινική, στη γαλλική, την γαλλονορμανδική και από εκεί στην αγγλική γλώσσα, σχεδόν αναλλοίωτο, όπως και το νοηματικό του πλαίσιο.

Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας

80 - Ο χρόνος ως λόγος ύπαρξης

Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του προϊόντος, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητάς του είναι ο αριθμός 80. Το 80 συμβολίζει το χρονικό διάστημα των ετών, το οποίο μεσολαβεί από τον πρώτο βλαστό της ελιάς μέχρι την ωρίμανσή της που απαιτείται για να δίνει τη σταθερή ετήσια σοδιά της. Γι’ αυτό, ακόμη και πάνω στη συσκευασία, έχουμε αποτυπωμένα τα νοήματα του αριθμού αυτού, τα οποία καθορίζουν το ίδιο το προϊόν: 80 Έτη Δημιουργίας – 80 Έτη Αναμονής – 80 Έτη για τον Καρπό – 80 Έτη Μνήμης.

Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας

Η συσκευασία στην υπηρεσία του νοήματος

Με την επιλογή της φιάλης να αντιπροσωπεύει τη συμπαγή γεωμετρική ταυτότητα της μεσογειακής καμπύλης, που συναντάται από το γεωγραφικό τοπίο μέχρι την αρχιτεκτονική και τις εικαστικές τέχνες, και με τη γραφιστική απεικόνιση του αριθμού 80 στην ετικέτα, ο οποίος πλαισιώνεται από τις γραμμές τροχιάς που υποδηλώνουν την παρέλευση του χρόνου, το σύνολο της συσκευασίας υπηρετεί τη νοηματική ταυτότητα του Oblivion, αφήνοντας παράλληλα το πολύτιμο περιεχόμενο να αχνοφαίνεται μέσα από ένα αφαιρετικό καμπυλωτό μεσογειακό παράθυρο, κάτω από τα συστατικά και την ταυτότητά του.

Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας
Oblivion Olive Oil - Σχεδίαση Συσκευασίας, Δημιουργία Ταυτότητας