Για τη σχεδίαση και ανάπτυξης μίας ιστοσελίδας για μια εταιρεία που διαθέτει μεγάλο αριθμό εξειδικευμένων επαγγελματικών προϊόντων επεξεργασίας τροφίμων, πρέπει να έχουμε κατά νου τρεις βασικές παραμέτρους: Προσαρμοσμένη σχεδίαση ιστοσελίδων, στοχευμένο κοινό και εκτεταμένη διαχείριση δεδομένων.
Task
Αυτή ακριβώς ήταν η περίπτωση της σχεδίασης και ανάπτυξης της νέας ιστοσελίδας για την εταιρεία βιομηχανικών λύσεων επεξεργασίας τροφίμων Λακίδης Α.Β.Ε.Ε.. Λαμβάνοντας υπόψη τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του πελάτη, καθίσταται σαφές ότι ο ιστότοπος θα πρέπει να αντικατοπτρίζει, αλλά και να εξυπηρετεί, το status μιας υπερσύγχρονης γραμμής παραγωγής, αλλά και την απαράμιλλη ικανότητα για τη δημιουργία καινοτόμων και εξειδικευμένων προϊόντων, ενώ παράλληλα θα πρέπει να γίνεται σαφές ότι η Λακίδης Α.Β.Ε.Ε. έχει καθιερωθεί ως κορυφαία εταιρεία στον τομέα των βιομηχανικών μηχανημάτων επεξεργασίας τροφίμων, διαθέτοντας δίκτυο αντιπροσώπων που εκτείνεται σε περισσότερες από 12 χώρες.