Δημιουργία e-shop: SUC.gr

Όταν σχεδιάζεις ένα e-shop, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο θα φιλοξενεί τη βασική εμπορική δραστηριότητα του πελάτη σου, τότε η κατασκευή του, από το web design μέχρι το content και το web development, θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που καθιστούν το ίδιο το e-shop κυρίαρχο και ξεκάθαρο πρωταγωνιστή στα δεδομένα της αγοράς. Και αυτό συμβαίνει καθώς το ίδιο το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν λειτουργεί συμπληρωματικά, ως ένα ψηφιακό στίγμα, αλλά καθοριστικά ως το ίδιο κατάστημα, με όλες εκείνες τις παραμέτρους που θα είχε ένα φυσικό κατάστημα στην αμεσότητα της εξυπηρέτησης και στην αξιοπιστία του προσώπου.

Ακριβώς αυτά τα δεδομένα συνέτρεχαν και για την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος εμπορίας εσωρούχων και ειδών ένδυσης για την εταιρεία SUC. Δεδομένα τα οποία υπαγόρευαν τη δημιουργία μιας ψηφιακής ταυτότητας, η οποία θα αντανακλά την αξιοπιστία και την επαγγελματική συνέπεια της ίδιας της επιχείρησης στα μάτια του επισκέπτη του e-shop – πελάτη της.

Η Artware ανέλαβε την custom σχεδίαση του ηλεκτρονικού καταστήματος, με στόχο τη βέλτιστη ανάδειξη της πληροφορίας, τόσο μέσα από την οπτική απεικόνιση, όσο και μέσα από το περιεχόμενο κειμένου. Για τον λόγο αυτόν, στο κέντρο της δημιουργίας του e-shop βρέθηκαν τόσο τα εταιρικά δεδομένα, όσο -κυρίως- τα ίδια τα προϊόντα, στο σύνολό τους.

Για την ανάδειξη των προϊόντων, πέρα από τη σχεδίαση της παράθεσής τους, σημαντικό ρόλο έχει η κατηγοριοποίηση και η ολοκληρωμένη πρακτική ευρετηρίασή τους, παρέχοντας στον επισκέπτη τη δυνατότητα όχι μόνο να ανατρέξει στη συγκεκριμένη κατηγορία, μέσα από τη χρήση του μενού, αλλά και να αναζητήσει το επιθυμητό είδος ή προϊόν στην έξυπνη εφαρμογή αναζήτησης.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα SUC βρίσκεται στην τελική φάση εισαγωγής περιεχομένου και σύντομα θα είναι διαθέσιμο!

 

Για την δημιουργία του e-shop πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα βήματα:

  1. Εκτεταμένα brief με τον πελάτη, για τον συνολικό προσδιορισμό των εξειδικευμένων αναγκών
  2. Έρευνα και διαχείριση πληροφοριών εταιρείας και προϊόντων
  3. Έρευνα και μελέτη δεδομένων για τον προσδιορισμό των παραμέτρων
  4. Αναλυτική καταλογογράφηση του συνόλου των προϊόντων και διαμόρφωση προϊοντικών ομάδων και αντίστοιχων σελίδων
  5. Έρευνα του ανταγωνισμού σύμφωνα και τις επιμέρους παραμέτρους εμπορικής στόχευσης
  6. Προσαρμογή των δεδομένων μέσα από την εστίαση στο target group
  7. Custom Web design με την εξειδικευμένη σχεδίαση της δομής κάθε σελίδας, υποσελίδας και χρηστικών εφαρμογών του ηλεκτρονικού καταστήματος
  8. Δημιουργία νέου πρωτότυπου περιεχομένου για την ιστοσελίδα
  9. Συμπληρωματική συγγραφή content για επιμέρους εφαρμογή
  10. Ανάπτυξη κατηγοριοποίησης και ευρετηρίου
  11. Βελτιστοποίηση της στρατηγικής παρουσίασης της πληροφορίας, των προϊόντων και των υπηρεσιών
  12. Ανάπτυξη, βελτιστοποίηση, προσαρμογή responsiveness, εφαρμογή SEO και SSL
  13. Διενέργεια πολλαπλών ελέγχων απρόσκοπτης λειτουργίας
Κατασκευή e-shop SUC
Κατασκευή e-shop SUC
Κατασκευή e-shop SUC
Κατασκευή e-shop SUCΚατασκευή e-shop SUC