Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ BRAND ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ, ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΩΝ. ΟΙ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΑΥΤΕΣ, ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΑΝ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΕΝΑΝΤΙ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ.
-Seth Godin

BRANDING

Ας το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή: Το Branding δεν είναι ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός logo. Το Branding είναι η διαδικασία, η οποία προσδιορίζει (και επαναπροσδιορίζει) τη συνολική εικόνα μιας εταιρείας και την εστίασή της. Διαμορφώνει και παρουσιάζει το ποιοί είμαστε και το πώς κάνουμε τη διαφορά.
Το Branding διαμορφώνει την εικόνα της φιλοσοφίας
Το αποτέλεσμα του Branding είναι πάντα πολύπλευρο. Στην ελληνική γλώσσα το αποδίδουμε ως “Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας”, και υπάρχει λόγος γι' αυτό. Στην Artware βρισκόμαστε δίπλα σας για να καλύψουμε το σύνολο των αναγκών της δικής σας εικόνας, της προβολής και της προώθησής της.
• Εταιρική ταυτότητα
• Προφίλ οπτικής παρουσίασης
• Προφίλ λεκτικής παρουσίασης
• Χρωματική παλέτα προβολής
• Σχεδιασμός λογοτύπου
• Στατικός σχεδιασμός
• Δημιουργία - επιμέλεια κειμένων
• Σχεδιασμός συσκευασίας
• Δημιουργία ιστοσελίδας
• Φωτογραφία & Βίντεο
• Εκθεσιακή παρουσίαση
• Διαδικτυακή διαφήμιση
Ο σχεδιασμός της Εταιρικής Ταυτότητας αποτελεί ένα βασικό βήμα στη δημιουργία της συνολικής οπτικής παρουσίασης μιας εταιρείας, αλλά και στην προώθηση της φιλοσοφίας της μέσα από την εικόνα και τον λόγο. Πολλοί μπορεί να σας θυμούνται από τις υπηρεσίες που προσφέρετε, άλλοι από κάποιον κοινό γνωστό, σίγουρα όμως όλοι θα αναγνωρίζουν την επιχείρησή σας με το όνομα και την ταυτότητά της.

Στην Artware έχουμε την ικανότητα και τον τρόπο να δημιουργούμε το μοναδικά ξεχωριστό αποτέλεσμα! Ερχόμαστε σε επαφή με τον πελάτη και παρουσιάζουμε ως τελική εικόνα τη νέα και διαμορφωμένη φιλοσοφία της επιχείρησής του. Το τελικό αποτέλεσμα που προσφέρουμε είναι το πραγματικό σημείο υπεροχής, το οποίο δεν παρουσιάζει απλώς μια επιχείρηση, αλλά μία ιστορία επιτυχίας.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

Έρευνα
Ως πρώτο βήμα, η επαφή μας με τον πελάτη καθορίζει το εύρος στο οποίο επιθυμούμε να κινηθούμε και την έκταση των αποφάσεων που θα πρέπει να πάρουμε. Έτσι, το πρώτο στάδιο καθορίζεται από τη διεξοδική έρευνα του αντικειμένου, τόσο ως προς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, όσο και ως προς τη σχέση του με τον ήδη υπάρχοντα ανταγωνισμό της αγοράς.
Τα συστατικά ενός Brand
Το δεύτερο βήμα έχει να κάνει αποκλειστικά με τη φιλοσοφία, την οποία θέλουμε να παρουσιάσουμε. Σε συνεννόηση με τον πελάτη διαμορφώνουμε τα δεδομένα γύρω από την ξεχωριστή παρουσία και παρουσίαση της επιχείρησής του, αλλά και γύρω από την επικοινωνιακή στρατηγική, την οποία θα μπορούσαμε να επιλέξουμε, ώστε να καλυφθούν εξολοκλήρου οι ανάγκες και οι απαιτήσεις του εκάστοτε χώρου.
Τοποθέτηση
Τα δεδομένα της έρευνας θα ταυτοποιηθούν και πάλι, στην τελική τους μορφή, σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη. Στο βήμα της τοποθέτησης, τον κύριο λόγο έχει ο σχεδιασμός της πρακτικής τακτικής παρουσίασης. Αυτό σημαίνει πως πλέον επικεντρωνόμαστε στη μία και μοναδική αξία, η οποία θα κάνει την εταιρεία μας να ξεχωρίσει από το σύνολο του ανταγωνισμού. Έτσι, οι ιδέες αρχίζουν να παίρνουν τη συγκεκριμένη πλέον εικόνα του πρώτου σχεδιασμού, ενώ χτίζονται οι πρώτες βάσεις στη στρατηγική της επικοινωνίας του συνόλου της εταιρικής ταυτότητας.
Οπτικοποίηση της ιδέας
Το τέταρτο βήμα δεν είναι άλλο από τον ίδιο τον σχεδιασμό. Στο δημιουργικό κομμάτι της, η Artware βάζει σε εφαρμογή όλα τα δεδομένα και τα συμπεράσματα των παραπάνω βημάτων, ώστε να δημιουργήσει όχι απλώς μια εικόνα, αλλά μία ξεχωριστή ταυτότητα επιτυχίας. Η εξειδικευμένη σχεδίαση έχει πάντα ως άξονές της τις βασικές αξίες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νέας φιλοσοφίας της επιχείρησης.
Επί-Κοινωνία
Το τελευταίο και πολυαναμενόμενο βήμα είναι η μεταφορά της οπτικοποιημένης πλέον φιλοσοφίας της εταιρείας στον άμεσο δέκτη, στο κοινό της αγοράς, στον κόσμο, ο οποίος περιμένει να σας μάθει. Με την τύπωση του αναλογικού και τη δημοσίευση του ψηφιακού υλικού, κείμενο και εικόνα βρίσκονται στην υπηρεσία σας και διηγούνται τη δική σας ιστορία, προσελκύοντας το ενδιαφέρον και εστιάζοντας πλέον στις ανάγκες των εν δυνάμει πελατών σας.

ΣΥΧΝΕΣ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
#FAQ

Τί είναι το Brand, και γιατί είναι τόσο σημαντικό για την επιτυχημένη πορεία της επιχείρησής μου;

Το Brand είστε εσείς και η επιχείρησή σας. Αλλά ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά. Το Brand είναι η εικόνα την οποία εσείς εκπέμπετε στο κοινό και στους πελάτες σας. Όμως, ακόμη περισσότερο. είναι η εικόνα την οποία τελικά προσλαμβάνουν οι δέκτες μέσα από την κρίση τους και το συναίσθημα που τους δημιουργεί η κάθε επαφή με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Υπάρχει όμως ένα πολύ συγκεκριμένο προαπαιτούμενο, οι σκέψεις και τα συναισθήματα των πελατών θα πρέπει να ταυτίζονται και να συνδέονται συνειδητά με την οπτική εικόνα της επιχείρησής σας, με το λογότυπο, με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, με την ίδια τη φιλοσοφία σας, συνολικά. Όλο αυτό, λοιπόν, είναι το brand και είναι σημαντικό, καθώς αποτελεί τη σταθερή, ξεκάθαρη και συγκροτημένη εικόνα, τόσο για εσωτερική χρήση στην εταιρεία, όσο και εξωτερική προς το κοινό της αγοράς.

Τί είναι το Branding;

Το Branding είναι ο σχεδιασμός της εταιρικής σας ταυτότητας, ή, με άλλα λόγια, η δημιουργία μιας εξειδικευμένης και αποκρυσταλλωμένης εικόνας της επιχείρησής σας, τόσο για ενδοεταιρική όσο και για εξωτερική χρήση. Μια εικόνα, η οποία κεντρίζει την προσοχή, διηγείται τη δική σας οπτική της ιστορίας, σας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και προσελκύει το κοινό της αγοράς ώστε να επιλέξει το δικό σας προϊόν. Ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός μιας επιτυχημένης εταιρικής ταυτότητας αποτελεί έναν από τους πιο ουσιαστικούς παράγοντες της προώθησης των πωλήσεων και της αύξησης του πελατολογίου σας, με φόντο τη δική σας εικόνα και φιλοσοφία.

Το Branding επιταχύνει την επίτευξη των χρονοδιαγραμμάτων σας, ενσωματώνοντας όλα εκείνα τα ζωτικά χαρακτηριστικά του marketing και προβάλλοντάς τα μέσα από το πρίσμα της δικής σας φιλοσοφίας. Προτιμήστε ένα ολοκληρωμένο πακέτο σχεδιασμού εταιρικής ταυτότητας και στρατηγικής επικοινωνίας, επιτυγχάνοντας και τα δύο ζητούμενα, δημιουργώντας μία ενιαία, συγκροτημένη και ξεκάθαρη εικόνα: τη δική σας εικόνα.

Ποιά είναι τα οφέλη του Branding;

Κάποτε ήταν αρκετή μια επαγγελματική κάρτα, μια καταχώρηση στον Χρυσό Οδηγό και ένα αξιοπρεπές επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών, ώστε να εξασφαλίσει ένας επιχειρηματίας μια σχετική επιτυχία. Αυτό δεν ισχύει πια. Τώρα, στα απαιτούμενα συγκαταλέγονται μια εμπεριστατωμένη και στρατηγικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα, ένας στρατηγικός σχεδιασμός marketing, κατάλογοι και πολλά πολλά ακόμη.

Η Artware διασφαλίζει το αποτέλεσμα του Branding δημιουργώντας ξεκάθαρη και συγκροτημένη αποτύπωση της δικής σας φιλοσοφίας. Στόχος των δικών μας υπηρεσιών στη δημιουργίας μίας εταιρικής ταυτότητας και στρατηγικής επικοινωνίας δεν είναι μόνο η απλή προσέλκυση πελατών, οι οποίοι απλά θα επιλέξουν για μία φορά το προϊόν ή τις υπηρεσίας, αλλά η δημιουργία μοναδικών στιγμών εξυπηρέτησης σε ένα συνεχές και επαναλαμβανόμενο μοτίβο. Ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο, συνώνυμο της επιτυχίας.

Γιατί να ζητήσω σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας;

Η εταιρική σας ταυτότητα θα πρέπει να διαθέτει ισχυρά και αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά. Σε κάθε άλλη περίπτωση, η σύνδεση μεταξύ εταιρείας και αγοραστικού κοινού διαταράσσεται με αποτέλεσμα κάθε επιθυμητός στόχος να χαθεί. Με πολύ απλά λόγια, αυτό συμβαίνει καθώς η απουσία των ισχυρών χαρακτηριστικών μεταφέρει είτε λάθος μήνυμα στο κοινό, είτε διάφορα και αντικρουόμενα μηνύματα.

Αλλά ας εμβαθύνουμε λίγο ακόμη. Χρειάζεστε μια εταιρική ταυτότητα η οποία δεν θα δημιουργεί απλά και μόνο εντύπωση, αλλά θα δημιουργεί την απαιτούμενη δυναμική προσελκύοντας πελάτες και δημιουργώντας μαζί τους σχέσεις διάρκειας και εμπιστοσύνης. Στην Artware γνωρίζουμε πώς να δημιουργούμε ένα άμεσο και συγκροτημένο δίαυλο επικοινωνίας, και το branding είναι το στρατηγικό πλάνο με το οποίο θα πείτε τη δική σας ιστορία στον κόσμο της αγοράς!

Πόσο κοστίζει το branding;

Το 75% των εργασιών που αναλαμβάνουμε κινούνται στο φάσμα των 1.500€ για μικρές και 4.000€ για μεσαίες επιχειρήσεις. Η μεγάλη αυτή διαφοροποίηση των τιμών προκύπτει από το πλήθος των εργασιών, οι οποίες αντιστοιχούν στο μέγεθος αυτό των επιχειρήσεων και της αγοράς στην οποία απευθύνονται. Ένας ακόμη παράγοντας, ο οποίος επηρεάζει το κόστος, είναι και αυτός της έρευνας, κυρίως λόγω της έκτασης ή των ιδιαίτερων παραμέτρων που θα μπορούσε να περιλαμβάνει. Το σίγουρο είναι πως το κόστος για τον σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας θα πρέπει να το δει κάποιος ως μία ουσιαστική επένδυση, καθώς αποτελεί τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό της εικόνας, της φιλοσοφίας και της επικοινωνιακής στρατηγικής της επιχείρησης. Υπολογίζοντας το κέρδος από την εφαρμογή του συνολικού επικοινωνιακού σχεδίου του brand σας, το κόστος του ίδιου του σχεδιασμού μοιάζει αμελητέο.

Τί συμβαίνει αν δεν μου αρέσει το τελικό αποτέλεσμα;

Έχουμε την τύχη να βρισκόμαστε πολύ σπάνια αντιμέτωποι με αυτό το ενδεχόμενο· αλλά ακόμη κι αν κάτι τέτοιο συμβεί, εγγυόμαστε πως θα δουλέψουμε μαζί μέχρι να ερωτευθείτε το τελικό αποτέλεσμα.

Πόσο χρόνο θα χρειαστεί ο σχεδιασμός μιας εταιρικής ταυτότητας;

30 με 60 μέρες είναι ένα λογικό χρονικό διάστημα, όμως γνωρίζουμε το πώς να το κάνουμε ακόμη και σε 3 εβδομάδες. Συνήθως το κομμάτι εκείνο, το οποίο επιβραδύνει τη διαδικασία, αφορά κυρίως τη διαθεσιμότητα του πελάτη και τη διάρκεια των συζητήσεων για τη λήψη των αποφάσεων.

Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ σχεδιασμού λογότυπου και σχεδιασμού εταιρικής ταυτότητας;

Το λογότυπο είναι απλώς ένα μέρος της συνολικής εικόνας της εταιρικής σας ταυτότητας. Ναι, σαφώς, το λογότυπο είναι σημαντικό και παίζει ουσιαστικό ρόλο στην προώθηση της εταιρικής ταυτότητας στο κοινό, καθώς αποτελεί την οπτικοποιημένη παρουσίαση της εταιρείας σας. Είναι, θα λέγαμε, σαν μια απλή χειραψία με το κοινο. Όμως, σε καμμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τη συνολική εταιρική ταυτότητα, το πώς δηλαδή θα συστηνόσασταν εσείς ολοκληρωμένα. Αυτό συμβαίνει καθώς η εταιρική ταυτότητα αποτελείται από ένα σύνολο στοιχείων επικοινωνιακού σχεδιασμού και διαφήμισης, συμπεριλαμβάνοντας απλώς μέσα σε αυτά και το λογότυπό σας.

Τί διαφορετικό προσφέρετε εσείς από τους άλλους;

Θα είμαστε ξεκάθαροι: Ευήκοα ώτα, που θα ακούσουν με προσοχή τους ζητούμενους στόχους σας· μάτια που μπορούν να δουν την επιχείρησή σας επιτυχημένη· ιδιαίτερη και ξεχωριστή δημιουργικότητα· χέρια που μπορούν να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν με επιτυχία την εταιρική σας ταυτότητα, ώστε να κάνετε το πολυπόθητο βήμα προς τα εμπρός σε αυτή τη διαδρομή της επιτυχίας. Στην Artware μπορούμε να δούμε ολόκληρη την εικόνα με την επιτυχημένη επιχείρησή σας στο κέντρο της, και από τη στιγμή που εμείς μπορούμε να το δούμε αυτό, τότε μπορούμε και να σας βοηθήσουμε για να συμβεί πραγματικά. Έχουμε ολοκληρωμένο σχέδιο, και λέγεται σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας.

Προσπάθησα και στο παρελθόν να συνεργαστώ με κάποιον για τον σχεδιασμό του λογότυπου της εταιρείας μου, αλλά δεν έδωσε σημασία σε ό,τι έλεγα και το λογότυπό μου δεν μου πολυαρέσει. Εσείς πώς και σε τί διαφέρετε;

Στην Artware σας ακούμε, γιατί αυτό έχει σημασία για εμάς, και θέλουμε να ακούσουμε τα πάντα -θετικά και αρνητικά. Θέλουμε να γνωρίζουμε τα πάντα για την επιχείρησή σας και τη δική σας ιστορία, ώστε να διαμορφώσουμε το αρτιότερο και πιο ταιριαστό για εσάς σχέδιο. Είμαστε έτσι σίγουροι πως θα μας εξηγήσετε με κάθε τρόπο το τί χρειάζεστε εσείς, ακόμη κι αν δεν το έχετε συνειδητοποιήσει. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να προσδιορίσουμε με ακρίβεια τις ανάγκες σας, να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό όραμα, ακριβώς στα δικά σας μέτρα, και να σας το παραδώσουμε έτοιμο για εφαρμογή. Εσείς όμως βρίσκεστε πάντοτε στο κέντρο.

Ποιός κατέχει τα δικαιώματα της εργασίας που κάνετε για τους πελάτες σας;

Από τη στιγμή που έχει ολοκληρωθεί και η πληρωμή της εργασίας, τα δικαιώματα ανήκουν στον εκάστοτε πελάτη. Εμείς δημιουργούμε κάτι που έχει πραγματική αξία μόνο για εσάς και είναι δικό σας.

Έχω την οικονομική δυνατότητα να καλύψω το κόστος του να προσλάβω κάποιον επαγγελματία για το branding της επιχείρησής μου;

Φυσικά και την έχετε. Ίσως να εκπλαγείτε από το εύρος των υπηρεσιών μας και από το πόσο οικονομικά είναι τα πακέτα μας. Όταν μιλάμε για κάτι τόσο σημαντικό όπως η διαμόρφωση της εταιρικής σας ταυτότητας, τότε είναι πραγματικά ανάγκη να ζητήσετε από εξειδικευμένους επαγγελματίες να αναλάβουν αυτή την εργασία.

Εμείς, στην Artware, νοιώθουμε την ανάγκη να επικοινωνήσουμε το δικό σας όραμα. Είμαστε τα κατάλληλα άτομα, τα οποία θα σας ακούσουν και θα καθορίσουν τί είναι το καλύτερο για εσάς και την επιχείρησή σας. Λόγω της εμπειρίας και της επαγγελματικής μας κατάρτισης, δεν θα χρειαστούμε πολλές προσπάθειες, αλλά μία και μόνη συνεργασία, βοηθώντας σας να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα.

Σε ποιά είδη επιχειρήσεων εξειδικεύεται η Artware;

Στην Artware συνεργαζόμαστε κατά κύριο λόγο με μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις, και η πλειοψηφία των πελατών μας προέρχεται κυρίως από τους τομείς Τροφίμων και Ποτών, Τουριστικών Επιχειρήσεων και Ταξιδιού, Επίπλων και Στρωμάτων, καθώς επίσης και Γεωμεταλλευμάτων και Μαρμάρων. Η διαδικασία σχεδιασμού της εταιρικής ταυτότητας για τις περισσότερες επιχειρήσεις μοιάζει να μη διαφέρει και πολύ -η έρευνα του αντικειμένου και της εστίασης στόχευσης εξυπηρετεί πάντα την πρώτη και βασικότερη επιθυμία των πελατών μας, να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Μόνο τότε η εταιρική ταυτότητα μπορεί να σχεδιαστεί ολοκληρωμένα και να σταθεί. Συνήθως οι καλύτερες συνεργασίες μας γίνονται με πελάτες οι οποίοι είναι έτοιμοι να προχωρήσουν σε ριζικές αλλαγές και να ακολουθήσουν τη νέα γραμμή της εταιρικής τους ταυτότητας με προσήλωση. Συνήθως το αποτέλεσμα της εργασίας μας, με την εφαρμογή της νέας ξεκάθαρης φιλοσοφίας στην επιχείρηση του πελάτη, επιτρέπει να λυθούν τα όποια κολλήματα δυσλειτουργιών, ενώ παράλληλα ανεβάζει τη γενικότερη εικόνα της στο αγοραστικό κοινό.

Πραγματικά χρειάζομαι ένα εξατομικευμένο λογότυπο για την επιχείρησή μου;

Ένα εξατομικευμένο λογότυπο αποτελεί το σύμβολο των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της εταιρικής σας ταυτότητας. Στόχος είναι να κάνουμε τη διαφορά απέναντι στον ανταγωνισμό, και το ξεχωριστό λογότυπο, το οποίο θα διαφέρει από τα τυποποιημένα, προφανώς και μπορεί να συμβάλλει με καθοριστικό τρόπο σε αυτή τη διαφοροποίηση. Το τελευταίο που θα ήθελε κάποιος θα ήταν να χρησιμοποιεί το ίδιο ή παρεμφερές λογότυπο με κάποιον τρίτο. Οι υποψήφιοι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να αναγνωρίζουν την εταιρεία σας ακόμη και μόνο με μια φευγαλέα ματιά στο λογότυπό σας. Έτσι λοιπόν, και για όλους τους παραπάνω λόγους, ναι, απολύτως, χρειάζεται η εταιρεία σας να διαθέτει ένα ξεχωριστό λογότυπο.

Τί θα μπορούσα να περιμένω από εσάς σε περίπτωση που αποφασίσω να συνεργαστούμε;

Δουλεύοντας με την Artware μπορείτε να περιμένετε πως θα βρείτε έναν συνεργάτη στην επιτυχία. Θα μιλήσουμε για τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της εταιρείας σας, τη δυνατή στόχευση και το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αναλύουμε την τρέχουσα λειτουργικότητα της επιχείρησής σας, ώστε να εντοπίσουμε τα καλώς και τα κακώς κείμενα, καθώς επίσης και το πόσο θα μπορούσαμε να βελτιστοποιήσουμε κάθε επιμέρους τομέα. Και όχι, το feedback που θα πάρετε από εμάς, δεν θα είναι ένα κήρυγμα ή μια αδιάφορη αναφορά. Αντιθέτως, θα αντικατοπτρίζει ακριβώς τα δεδομένα, τις ανάγκες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σας. Στο κάτω κάτω, εσείς τα έχετε ήδη καταφέρει ως εδώ!

Η επιχείρησή μου δεν βρίσκεται στην ίδια πόλη με εσάς. Θα μπορούσαμε όμως να συνεργαστούμε;

Μα φυσικά! Αναλαμβάνουμε τον σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας για επιχειρήσεις σε πανελλαδική, καθώς και σε διεθνή βάση.

Έχετε την εξαιρετική ιδέα;
Θα ήταν χαρά για εμάς να σας βοηθήσουμε στο να επικοινωνήσετε
με τον καλύτερο τρόπο τις αξίες και τη φιλοσοφία σας!