Σχεδίαση συσκευασίας τσαγιού και βοτάνων: Vitera

Οι συσκευασίες αποτελούν πάντα ένα ξεχωριστό κομμάτι της δημιουργίας. Η σχεδίαση του packaging ισορροπεί ανάμεσα στην πρακτικότητα και την αισθητική, και το θέμα για μία συσκευασία δεν είναι να βρει την ίση απόσταση, αλλά να συνδυάσει και τα δύο, προστατεύοντας το προϊόν και αναδεικνύοντάς το, με τον καλύτερο τρόπο.

Το design της συσκευασίας αποτέλεσε, μετά τη δημιουργία λογοτύπου, την επόμενη πρόκληση του brand Vitera για την Artware. Και έχοντας ολοκληρώσει τη δημιουργία ενός λογοτύπου που συμβολίζει, μέσα από την απλότητα των γραμμών του, τη φυσικότητα των προϊόντων βοτάνων και τσαγιού της εταιρείας, αλλά και με τη δύο διαστάσεων αποτύπωση ενός χεριού (που συλλέγει-παρουσιάζει το προϊόν), την αμεσότητα της φιλοσοφίας, σειρά είχαν οι συσκευασίες των προϊόντων.

Σχεδιάζοντας τη συσκευασία, ακολουθήσαμε ακριβώς αυτή τη νοοτροπία και για τις γραμμές του packaging. Επιλέξαμε ως δομή το πιο φιλικό στο χέρι σχήμα, αυτού του κυλίνδρου, με την απόλυτη αίσθηση πως το πολύτιμο περιεχόμενο της συσκευασίας είναι καλά προστατευμένο και προσεκτικά φυλαγμένο μέσα σε αυτή τη γεωμετρική και αισθητική ισορροπία που ταιριάζει απόλυτα στο χέρι.

Στα βασικά χρώματα της εταιρικής ταυτότητας και με εξαιρετική αίσθηση υλικού, οι συσκευασίες που θα προστατεύουν τα προϊόντα Vitera βρίσκονται πλήρως εναρμονισμένες και με τη νεανική δυναμικότητα. Στο εικαστικό περιεχόμενο, αφαιρετικές αποτυπώσεις κλώνων και φύλλων, δένουν με τη δική τους παρουσία του αισθητικό με το νοηματικό υπόβαθρο του 100% φυσικού και ανεπεξέργαστου προϊόντος.

 

Για τη σχεδίαση της συσκευασίας των προϊόντων βοτάνων και τσαγιού Vitera ακολουθήθηκαν τα εξής βήματα:

  1. Brief με τον πελάτη σχετικά με τα δεδομένα του brand
  2. Μελέτη χαρακτηριστικών του προϊόντος και παράλληλη ευρύτερη έρευνα
  3. Εκτεταμένη ανάλυση του ανταγωνισμού
  4. Προσδιορισμός της στόχευσης της Αγοράς με εξειδίκευση των ποιοτικών χαρακτηριστικών
  5. Δημιουργία προτάσεων λογοτύπου με βάση τα δεδομένα και τη φιλοσοφία του brand και brief για την πρόκριση του επιθυμητού
  6. Δημιουργία εικαστικών προσχεδίων συσκευασίας και ενσωμάτωση της φιλοσοφίας του brand
  7. Πρόκριση υλικών και μεγεθών συσκευασιών, σύμφωνα με τις ανάγκες του προϊόντος και της αγοράς
  8. Επιλογή ιδανικού σχεδίου συσκευασίας με βάση τις προδιαγραφές του προϊόντος
  9. Προσαρμογή του package design στις διαφορετικού μεγέθους συσκευασίες
  10. Επίβλεψη παραγωγής
Package Design & Branding ViteraPackage Design & Branding ViteraPackage Design & Branding ViteraPackage Design & Branding Vitera