Σχεδίαση Συσκευασίας: “Καλημέρα”, Ανανιάδης

Το Package Design για την Artware δεν είναι απλά η σχεδίαση μιας συσκευασίας. Είναι περισσότερο τόσο η δημιουργία ενός εξωτερικού προστατευτικού περιβλήματος όσο και η αποτύπωση της ίδιας της φιλοσοφίας του προϊόντος, με τη βέλτιστη επικοινωνία. Στο πλαίσιο μίας πολυποίκιλης ευρύτερης συνεργασίας με την εταιρεία Αλλαντικών Ανανιάδης, αποδεχθήκαμε την πρόκληση να σχεδιάσουμε την πιο γευστική «Καλημέρα» που θα μπορούσε να ειπωθεί στους πελάτες των τουριστικών επιχειρήσεων, με ειδικότερη εστίαση στις πλέον ευέλικτες τουριστικές επιχειρήσεις. Για την ακρίβεια, σχεδιάσαμε τη συσκευασία του πιο απολαυστικού «Καλημέρα», ενός δίσκου πρωινού σε 4 εκδοχές, βγαλμένες από την τοπική, ελληνική, μεσογειακή κουζίνα, στην αλμυρή και τη γλυκιά εκδοχή τους, γεμάτες με υλικά επιλεγμένα με τη φροντίδα της εταιρείας Ανανιάδης!

Η σχεδίαση της συσκευασίας στηρίχθηκε στην ίδια τη φιλοσοφία της εταιρείας, αλλά και στα χαρακτηριστικά επικοινωνιακής εστίασης του ίδιου του προϊόντος. Ένα package design που προστατεύει το περιεχόμενο, αλλά και το αναδεικνύει μέσα από την εικαστική – φωτογραφική από την Artware απεικόνισή του. Με τη μορφή της συσκευασίας ως sleeve που αγκαλιάζει τον περιεχόμενο δίσκο, η άνω όψη διατίθεται αποκλειστικά στην εικαστική πληροφορία του περιεχομένου, με τις απαραίτητες συνοδευτικές ενδείξεις κειμένου και την κυρίαρχη αποτύπωση της λέξης «Καλημέρα», ενώ η κάτω όψη, περιλαμβάνει όλα τα υπαγορευόμενα από τα κανονιστικά πλαίσια πληροφοριακά δεδομένα των συστατικών και διατροφικών περιεχομένων. Ακόμη και στις πλαϊνές όψης, αλλά και στην κάτω πλευρά της συσκευασίας, η καθαρότητα της σχεδίασης, συμβάλλει στην ομογενοποιημένη ανάδειξη όλων εκείνων των εικαστικών χαρακτηριστικών που παρουσιάζουν τόσο το περιεχόμενο προϊόν, όσο και την ίδια τη φιλοσοφία του.

Για τη σχεδίαση της συσκευασίας του δίσκου πρωινού «Καλημέρα», ακολουθήθηκαν τα εξής βήματα:

  1. Εκτεταμένα brief με τον πελάτη
  2. Φωτογράφιση προϊόντων
  3. Προσδιορισμός της στόχευσης και του διπλού κοινού της
  4. Έρευνα ποιοτικών χαρακτηριστικών
  5. Ταυτοποίηση δεδομένων ανταγωνισμού
  6. Δημιουργία εικαστικών προσχεδίων συσκευασίας και ενσωμάτωση της εταιρικής φιλοσοφίας
  7. Επιλογή ιδανικού σχεδίου συσκευασίας με βάση τις προδιαγραφές του προϊόντος
  8. Ολοκλήρωση προτάσεων και brief με τον πελάτη για την παρουσίαση και πρόκριση της επιλογής
  9. Προσαρμογή του εικαστικού στο επιλεγμένο σχέδιο της συσκευασίας
  10. Επίβλεψη παραγωγής
Package Design Καλημέρα, ΑνανιάδηςPackage Design Καλημέρα, ΑνανιάδηςPackage Design Καλημέρα, ΑνανιάδηςPackage Design Καλημέρα, ΑνανιάδηςPackage Design Καλημέρα, Ανανιάδης