The Artware Review, 2018 edition

Μέρες γιορτών και άλλοι κάνουν απολογισμούς, άλλοι τα resolutions για το νέο έτος, άλλοι …τσακώνονται για τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες. Αυτοί τη στιγμή που γράφονται αυτές τις γραμμές, είναι η τελευταία εργάσιμη για εμάς. Η Artware θα γεμίσει τις μπαταρίες της μέχρι και την πρώτη μέρα του 2019. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κλείσουν όλες οι εκκρεμότητες… [Μεταξύ μας, προτιμώ να λύσω το διπλωματικό επεισόδιο μεταξύ των μελομακαρονομάχων και των κουραμπεδολάγνων, με τη διπλωματία της δίπλας.]

Το 2018 για την Artware μπορεί να παρασταθεί με αριθμούς, και είναι απλό:

161 ενεργοί συνεργάτες επικοινωνούν μαζί μας όλη τη χρονιά για τα δικά τους -τα κοινά μας project.

Project που έφτασαν τα 234 στο πλήθος· βέβαια, κανείς δεν ξέρει τί μπορεί να γίνει μέχρι το τέλος της ημέρας. Ας πούμε λοιπόν ότι στις 21/12/2018, και ώρα 12:32, τα ολοκληρωμένα project του 2018 βρισκόντουσαν σε αυτόν τον αριθμό.

Ένας αριθμός, ο οποίος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 35 νέες εταιρικές ταυτότητες, 23 νέες συσκευασίες προϊόντων και 24 ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα.

Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε με αριθμούς φωτογραφιών, σειρών κώδικα, γραφιστικών και λέξεων, αλλά καλύτερα να το μεταφράσουμε σε αριθμούς σκληρών δίσκων και κατειλημμένου χώρου ψηφιακών «συννεφακίων» αποθήκευσης… Εντάξει, εντάξει! Περισσότερα από 150.000 κλικ φωτογραφίας 20 ώρες τελικών αρχείων βίντεο, 450 mock ups και προτάσεις λογοτύπων, 1,5 εκατομμύριο γραμμές κώδικα, και για τις λέξεις, …δεν το κλείνουμε ακόμη· μετράμε μέχρι το τέλος αυτού του post.

Ο Αύγουστος, για όσους ακολουθούν την Artware, γνωρίζουν ότι είναι ένας μήνας διακοπών, με πιο χαμηλούς ρυθμούς. Για το 2018 όμως, οι διακοπές έγιναν συνώνυμο της ανακαίνισης. Κι αφού άλλαξε ο χώρος, άρχισε να αλλάζει ο εξοπλισμός. [Το σωστό cable management είναι ομολογουμένως δυσκολότερο από το social media management. Προσυπογράφω.]

Αυτό που μας έκανε να μάθουμε το «καλημέρα» σε διάφορες γλώσσες ήταν το πλήθος των συνεργασιών με χώρες του εξωτερικού Η.Π.Α. και Η.Β., είναι κάτι το απλό, αλλά άντε να το θυμηθείς στα Ρουμανικά, τα Τουρκικά, τα Βουλγαρικά, τα… Δεν θυμάμαι.

Εάν υπάρχει κάτι που μπορεί να μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους είναι το να μοιραζόμαστε. Ειδικότερα όταν υπάρχουν εξαιρετικοί άνθρωποι, θεσμοί και ιδέες, στις οποίες μπορούμε να συνεισφέρουμε ακόμη και εθελοντικά. Το WordCamp της Θεσσαλονίκης, ήταν μία τέτοια περίπτωση. Το σεμινάριο επικοινωνίας για τους πελάτες και συνεργάτες μας, με τον επικοινωνιολόγο Χαράλαμπο Ζώγα, ήταν μία ακόμη. Το να ξεμπλέξουμε τα λαμπάκια για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, [χμμμ…], με μικρή απόσταση θα πρέπει να μείνει εκτός της λίστας αυτής, και να προστεθεί στη λίστα με τις ασκήσεις κορυφαίας επικοινωνίας και συνεργασίας για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος.

Behance, awwwards και GREC14N, είναι μερικά μόνο από τα παραδείγματα φιλοξενίας, αναγνώρισης και αυτού που συνηθίζουμε να λέμε «μιας ζεστής κουβέντας», το καθένα στο δικό του πλαίσιο και στο δικό του πεδίο αναφοράς.

Αυτό όμως που θα θέλουμε να κρατήσουμε ιδιαίτερα από το 2018, είναι οι σταθεροί και νέοι άνθρωποι, τόσο στο πλαίσιο της συνεργασίας, όσο και στην ανθρώπινη επικοινωνία. Άνθρωποι που σε κάνουν να ελπίζεις πως το νόημα δεν έχει χαθεί.

Έτσι, για το 2019, οι ευχές μας είναι συνώνυμες της ελπίδας. Κι αυτό που μετράει είναι να έχουμε πραγματικά δίπλα μας κάποιον που να μπορούμε να επικοινωνήσουμε και να μας νοιώσει. Εμείς και η Artware, είμαστε πάντα εδώ.

Υ.Γ.: Και μην ξεχνάτε: Μοιράστε απλόχερα ευχές, αλλά φροντίστε να έχουν τικάρει οι άλλοι πρώτα το τετραγωνάκι για την αποδοχή των όρων του GDPR. Από το 2019  θα μιλήσουμε και για το e-privacy.

Θερμές ευχές, με αγάπη και πραγματικές αφορμές για χαμόγελο,

Εμείς, η Artware._